توزیع ماسک رایگان از محل درآمد موقوفات مهاباد
کد خبر: 3941589
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

توزیع ماسک رایگان از محل درآمد موقوفات مهاباد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: از محل درآمد موقوفات این شهرستان هفت هزار عدد ماسک رایگان در بین مردم توزیع شد.

توزیع ماسک رایگان از محل درآمد موقوفات مهابادسیدحسین مقتدر، رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اختصاص بخشی از درآمدهای موقوفات این شهرستان در سال جاری به خرید لوازم بهداشتی و ماسک اظهار کرد: برای همین منظور در آخرین اقدام از محل درآمد موقوفات این شهرستان هفت هزار عدد ماسک رایگان تهیه و در بین مردم توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این ماسک‌ها در مناطق کم‌برخودار مهاباد توزیع شد، افزود: علاوه بر این تعدادی ماسک نیز تهیه و به مراجعان به اداره اوقاف و امور خیریه اهدا می‌شود تا از این طریق مردم را تشویق به استفاده از ماسک کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد ادامه داد: امسال علاوه بر توزیع ماسک رایگان، در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان ۵۰ بسته معیشتی در بین خادمان مساجد توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نظر است در روزهای آینده بسته‌های معیشتی دیگری نیز از محل درآمد موقوفات تهیه و در بین اقشار دیگری از جامعه قرار بگیرد.

مقتدر تصریح کرد: شیوع کرونا نشان داد که هر زمانی نیازهای خاص خودش را دارد و برای همین منظور واقفان توجه داشته باشند که نیات خود از وقف را با توجه به نیازهای روز جامعه انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمک به اهدای جهیزیه، کمک به بیماران نیازمند، کمک به ادامه تحصیل فرزندان خانواده‌های نیازمند، ایجاد کسب و کار برای جوانان از جمله نیازهای به روز جامعه بوده که امید است واقفان به آن توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha