توزیع ۳۰ هزار ماسک از محل اجرای نیات موقوفات آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3938981
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

توزیع ۳۰ هزار ماسک از محل اجرای نیات موقوفات آذربایجان‌غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: در سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ۳۰ هزار ماسک از محل اجرای نیات موقوفات در سطح استان میان عموم مردم توزیع شده است.

توزیع ۳۰ هزار ماسک از محل اجرای نیات موقوفات آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه از محل اجرای امینانه نیات واقفان از ابتدای شیوع کرونا ماسک و غذای گرم در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سطح استان، گفت: در آخرین مرحله از طرح  مواسات و همدلی مؤمنانه تعداد ۳۰ هزار عدد ماسک از محل اجرای نیات امینانه موقافات در شهرستان‌های ارومیه، خوی و تکاب توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، ادامه داد: در این راستا تاکنون پنج هزار عدد ماسک در ارومیه، ۱۵ هزار عدد ماسک در خوی و یک هزار عدد ماسک در تکاب و ۶۶۰ بسته بهداشتی در خوی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع ماسک، بسته‌های معیشتی و غذای گرم نیز در سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در دستور کار بوده است، بیان کرد: توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ارومیه و ۶۷ بسته معیشتی در بوکان از جمله این کمک‌ها هستند.

جوانبخت با اشاره به اینکه بیشتر کمک‌های انجام شده از محل درآمدهای موقوفه فتح‌الله‌خان سرتیپ در ارومیه بوده است، گفت: از محل درآمدهای این موقوفه یک میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و بهداشتی به بیمارستان امید و ۵۰۰ میلیون ریال به شبکه بهداشت ارومیه پرداخت شده است. نصب دو دستگاه ضدعفونی کننده در بیمارستان طالقانی ارومیه از دیگر کمک‌ها از محل این موقوفه است.

 

 

انتهای پیام
captcha