دوره‌ راه‌اندازی استارت‌آپ‌های فرهنگی برگزار شد
کد خبر: 3919531
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

دوره‌ راه‌اندازی استارت‌آپ‌های فرهنگی برگزار شد

رئیس مرکز رشد حوزه‌های علمیه در جلسه تخصصی راه‌اندازی استارت آپ‌های فرهنگی گفت: باید طلاب نخبه ما به زیست بوم فناورانه روی بیاورند و از این فضا استفاده کنند. 

دوره‌ راه‌اندازی استارت‌آپ‌های فرهنگی برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، دوره تخصصی راه‌اندازی استارت آپ‌های فرهنگی در طول روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سالن جلسات آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و با همکاری مرکز رشد حوزه‌های علمیه برگزار شد.
بر اساس این گزارش، شفیعی، رئیس مرکز رشد حوزه‌های علمیه در این همایش ضمن شرح فعالیت‌های لازم در مورد راه اندازی استارآپ های فرهنگی گفت: آشنایی با استارت آپ، فضاهای استارت آپی و کسب‌وکارهای نوین، ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه در عرصه فضای کسب و کار دینی اولین قدم‌ها برای راه‌اندازی چنین استارت آپ‌هایی است.
وی افزود: تدوین طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه و رویکردهای نوین در عرصه ارائه محتوای دینی قدم بعدی در این گونه کسب و کارهاست.
شرکت‌کنندگان در ادامه به صورت کارگاهی طرح‌هایی را به عنوان تمرین تهیه و ارائه کردند و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
باباخان در ادامه این کارگاه تخصصی، در خصوص هنر جذب منابع مالی برای یک استارت آپ به بیان مطالبی در موضوعات شیوه‌های سرمایه‌گذاری، شیوه‌های طرح‌نویسی و شیوه‌های تدوین طرح‌ها جهت ارائه به سرمایه‌گذار پرداخت.
مدیر صندوق توسعه کریمه قم سپس بایسته‌هایی را که در طرح نویسی باید لحاظ شود برشمرد و به تفصیل شرح داد.
این دوره با هدف تقویت رویکرد حضور نظام‌مند تشکل‌های بین‌المللی حوزوی در فعالیت‌های بین‌المللی و توانمندسازی اقتصادی این تشکل‌ها، به مدت دو روز از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره دوزبانه فارسی-انگلیسی از سوی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه اعطا شد.
انتهای پیام
captcha