لزوم احداث 30 ایستگاه درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم
کد خبر: 3885390
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

لزوم احداث 30 ایستگاه درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قم

استاندار قم اجرای رزمایش سلامت در ورودی شهر و احداث 30 پایگاه درمانی سلامت در شهر را ضروری دانست و گفت: با توجه به احتمال موج دوم شیوع این بیماری در استان، پیش‌بینی امکانات و منابع مورد نیاز اجتناب‌ناپذیر است.

احداث 30 ایستگاه درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قمبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز در دیدار با نماینده امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارتش در استان قم گفت: قم شهر کریمه اهل بیت (ع) است بنابراین خدمت به قم خدمت به حریم اهل بیت(ع) است و وظیفه‌ای مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم را می‌طلبد.


استاندار با قدردانی از برپایی بیمارستان سیارارتش در پردیسان ، اجرای رزمایش سلامت در ورودی شهر و احداث 30 پایگاه درمانی سلامت در شهر را ضروری دانست و گفت : با توجه به احتمال موج دوم شیوع این بیماری در استان لزوم پیش‌بینی امکانات و منابع مورد نیاز را اجتناب‌ناپذیر خواهد نمود . 

وی مشارکت ارتش در ضد عفونی معابر شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم در ادامه شهرداری با مشارکت بیشتر  ارتش بتواند بخش‌های بیشتری از سطح شهر را ضد عفونی نماید.

انتهای پیام
captcha