شرکت بیش از 10 هزار نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه جامع
کد خبر: 3854569
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

شرکت بیش از 10 هزار نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه جامع

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ دبیر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از حضور بیش از 10 هزار نفر در این جشنواره خبر داد.

شرکت بیش از 10 هزار نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن دانشگاه جامعبه گزارش ایکنا از قم، محمدحسن نادری، دبیر پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز 13 آبان در آیین اختتامیه این جشنواره در مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از 10 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند و 111 نفر برگزیده این جشنواره بودند که در این آیین حضور دارند.

نادری بیان کرد: این جشنواره که در 6 بخش و 34 رشته برگزار شد، ویژگی‎های خاصی نسبت به دوره‎‌های قبلی داشت؛ از جمله اینکه آثار به شکل مومضوعی درخواست شده بود و تولید محتوا بر اثر پیش‌بینی دبیرخانه انجام شد.

وی گفت: داوری آثار به شکل متمرکز انجام شد تا سهولت حضور شرکت‌کنندگان را فراهم کنیم همچنین یکسان‌سازی امر داوری از مهمترین ویژگی‎های این جشنواره بود.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: برگزیدگان قرآنی در یک دوره آموزشی ویژه ارتقای سطح برگزیدگان شرکت کردند تا بتوانند در سطح ملی با آمادگی بیشتری حاضر شوند.

وی افزود: به قول داوران حتی یک دوره کوتاه مدت می‎تواند نتایج را دگرگون کند که خوشبختانه این دوره کوتاه مدت ویژه برگزیدگان برگزار شد.

نادری بیان کرد: 2 اثر از آثار دانشجویان در طی دوره‎های مختلف جشنواره منتشر شد؛ این سوابق فرهنگی باید محافظت شود و چاپ این کتب قطعا به این موضوع کمک می کند؛ همچنین سعی شد که از ظرفیت‎های عمومی و فرهنگی و معنوی استان قم نیز استفاده شود.

وی گفت: در این سه روز سعی شد که برنامه‎های معنوی و فرهنگی را با انس هرچه بیشتر با مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر توام کنیم زیرا هرچه این اتصال معنوی به منابع فیض الهی بیش34 تر شود، می‎توانیم به توفیقات بیشتری برسیم.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: اگر بخواهیم با استکبار مبارزه کنیم و اجازه ندهیم که استکبار جهانی ما را در خود هضم کند قطعا باید به فرهنگ قرآن و عترت توسل بجوییم.

انتهای پیام
captcha