برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی قرآن در زاهدان
کد خبر: 3753586
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

برگزاری دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی قرآن در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان گفت: دوره تربیت مربی قرآن ویژه آموزش کودکان مقطع پیش‌دبستانی از امروز، ۱۵ مهرماه در موئسسه فجرآفرین زاهدان برگزار می‌شود.

مهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: دوره تربیت مربی قرآن ویژه آموزش کودکان مقطع پیش‌دبستانی از امروز، 15 مهرماه در موئسسه فجرآفرین زاهدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره به مدت 10 روز به‌طول می‌انجامد، ادامه داد: برای تدریس این دوره از استاد احمدرضا محسنی، از اساتيد و قرآن‌پژوهان برجسته كشوری که مبتکر روش‌های نوینی در زمینه آموزش قرآن به کودکان هستند، دعوت به‌عمل آمده است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان افزود: در این دوره بر مباحثی همچون فنون روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن، روانشناسی کودک، بخش‌خوانی، نحوه شعرخوانی و قصه‌گویی تأکید می‌شود.
پورموسوی با بیان اینکه این دوره با مشارکت امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و به همت مؤسسه فجرآفرین برگزار می‌شود، اظهار کرد: محل برگزاری این دوره، مؤسسه قرآنی فجرآفرین به نشانی زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ است.

انتهای پیام

captcha