پاسخ مسئول اداره قرآن اوقاف قم به برخی انتقادات
کد خبر: 3733557
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

پاسخ مسئول اداره قرآن اوقاف قم به برخی انتقادات

گروه فعالیت های قرآنی ــ مسئول اداره قرآن اوقاف قم در پاسخ به برخی اعتراضات در مورد اطلاع رسانی دیرهنگام در مورد مسابقات تاکید کرد: اطلاع رسانی کلی در این زمینه از قبل صورت گرفته بود.

پاسخ مسئول اداره قرآن اوقاف قم به برخی انتقاداتسیدمحمد صالح نژاد، مسئول اداره قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا از قم در حاشیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در امامزاده شاه سیدعلی گفت: ما به صورت کلی زمان برگزاری مسابقات را به متسابقین اعلام کرده و بیان شده بود که این مسابقات در اواخر تیر و اوائل مرداد ماه برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی به صورت های پیامکی و در کانال های پیام رسان نیز انجام شده بود.

وی افزود: البته روز دقیق و جزئیات با توجه به برگزاری مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی استانی دیرهنگام اعلام شد اما متسابقین آشنایی اجمالی با زمان و مکان برگزاری داشتند.

صالح نژاد ادامه داد: امسال بر اساس آئین نامه کشوری مسابقات،  حفظ و مفاهیم هم به رشته ها افزوده شد که البته نمره آن تنها در بعد مثبت لحاظ می شد و عدم آمادگی نمره منفی برای متسابق ایجاد نمی کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت متسابقان به خصوص در برخی رشته ها مانند تحقیق و حفظ کل یکی از بهترین تیم های داوری تشکیل و داوران ممتاز و برجسته دعوت شدند.

وی با بیان اینکه آقایان ستوده نیا، دولتی، شاه میوه، شهیدی پور، نصراللهی و ... در این مسابقات داوری دارند گفت: همچنین برای حضور گرو ههای مختلف در سالن مسابقات و پرشور شدن فضا کمیته ای ویژه برای این مسئله تشکیل شد و اقشار مختلف به تدریج با حضور در مسابقات از معنویت این مسابقات بهره مند می شوند.

صالح نژاد عنوان کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات شنبه ششم مردادماه با حضور آیت الله احمد خاتمی در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

یادآور می شود چهل و یکمین دوره مسابقات اوقاف قم از امروز سوم مرداد در بخش مردان و در رشته  های مختلف در امامزاده شاه سیدعلی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha