عرضه محصولات قرآنی در قالب نمایشگاهی نقش مهمی در جذب جوانان دارد
کد خبر: 3718215
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
استاندار قم:

عرضه محصولات قرآنی در قالب نمایشگاهی نقش مهمی در جذب جوانان دارد

گروه فعالیت‏‎های قرآنی ـ. استاندار قم، بر نقش مهم و مؤثر برگزاری نمایشگاه‎های قرآن کریم در جذب بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

عرضه محصولات قرآنی در قالب نمایشگاهی نقش مهمی در جذب جوانان دارد

به گزارش ایکنا از قم، سید مهدی صادقی شب گذشته در حاشیه گشایش ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند در تقویت بنیه فرهنگی ما به ویژه جوانان و نوجوانان نقش موثری داشته باشد و ضروری است تا آنها با قرآن و عترت آشنا شوند تا بتوانند بنیه معنوی و اعتقادی خود را بارور کنند.
استاندار قم افزود: خوشبختانه این نمایشگاه دارای تنوع خوبی است ؛ به طور کلی عرضه کتاب های گوناگون در زمینه قرآن، تفاسیر و داستان های قرآنی و همچنین نرم افزارها می تواند در جذب قشر جوان و نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی موثر باشد.
صادقی تصریح کرد: البته این حقیقت را نباید از نظر دور داشت که امکانات در استان برای برگزاری چنین نمایشگاهی محدود است ولی به نظر می رسد که با همین بضاعت اندک خوشبختانه همه برگزارکنندگان و کسانی که در این امر مشارکت داشته اند با علاقه و انگیزه معنوی ورود کرده اند و این علاقه مندی و تنوع فعالیت ها در این نمایشگاه با وجود مشکلات اقتصادی قابل توجه است.
استاندار قم از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر و بر همگرایی، مشارکت و هم افزایی نهادها و موسسه های فعال در این زمینه تاکید کرد.
انتهای پیام

captcha