استفاده از ظرفیت‎های حرم مطهر در برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3617826
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

استفاده از ظرفیت‎های حرم مطهر در برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‎های قرآنی: دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت‎های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در میزبانی این مسابقات در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، دکتر محمد حسن نادری امروز 20 تیر در اعضای برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کابردی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است  و از شاخصه‎های کلی این دانشگاه مهارت محور و شغل محور بودن آن است که در کنار تبیین مبانی نظری علوم به کارآفرینی توجه جدی دارد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم افزود: بیش از ۵۰۰ هزار دانشجو در ۳۱ استان کشور با بیش از هزار مراکز آموزشی در حال آموزش مبانی علوم در این دانشگاه جامع هستند و در استان قم نیز ۱۸ مرکز با ۶هزار دانشجو در رشته‎های فرهنگ و هنر، کشاورزی، صنعتی و مدیریت در حال فعالیت است.
دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: چابک بودن سیستم دانشگاه، تعریف و تصویب رشته های جدید بر اساس نیاز جامعه ، ارتباط مستمر این دانشگاه با دستگاه‎های اجرایی و نهاد عمومی از ویژگی های خاص این مجموعه است که توانسته است در کنار آموزش علوم، دوره‎های کوتاه مدت پودمانی را بر اساس نیاز جامعه برگزار کند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان قم افزود: در شهریور ماه امسال نیز، سیزدهمین جشنوراه قرآن و عترت برای دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و دبیری آن هم بر عهده واحد استان قم است.
نادری تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در قم یک برکت و توفیق بزرگ محسوب می‎شود و این دانشگاه تلاش می‎کند مثل گذشته از ظرفیت‌های قرآنی و معارفی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها استفاده کند.
captcha