جهاددانشگاهی قم از نهادهای کم‌نیرو و پرثمر است
کد خبر: 3602128
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
استاندار:

جهاددانشگاهی قم از نهادهای کم‌نیرو و پرثمر است

گروه اجتماعی: استاندار قم جهاددانشگاهی واحد استان قم را از نهادهای باکیفیت و پرثمری دانست که با نیروی کم ولی کارآمد فعالیت‎های گسترده‎ای را در استان رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، سیدمهدی صادقی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس جهاددانشگاهی کشور مدیران این سازمان و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی از نهادهای بسیار فعال استان قم و کشور در عرصه‎های علمی و فرهنگی و آموزشی و خدمت‌رسانی است.
وی افزود: این نهاد در استان قم با نیروی اندک و بهره‌وری بالا نمونه دستگاهی است که با کیفیت بالا و نیروی کم و کارآمد و پیگیر و جهادی اقدامات بسیار ارزشمندی را دنبال کرده است.
وی تصریح کرد: آقای فقیه زاده رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد استان قم، از جمله مدیران بسیار کوشا و پرتلاشی بود که به رغم مشکلاتی که در سر راه داشت در این مسیر هیچکدام کم نیاورد و با سخت کوشی و پیگیری و توانایی خود و مجموعه تحت امرش این مشکلات را سپری و فعالیت‎های فاخری را در استان ایجاد کرد که مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری یکی از آنها بود.
استاندار قم بیان کرد: فعالیت‎های جهاددانشگاهی استان قم در زمینه‎های مختلف قابل اعتنا و چشمگیر است که باید این فعالیت‎ها هر روز افزایش یافته و استان نیز آمادگی حمایت از این فعالیت‎ها را دارد.
وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با گشایش‎های خوبی که در آینده در کشور شاهد خواهیم بود به روند رو به رشد خود و حمایت از نهادهایی چون جهاددانشگاهی واحد استان قم اقدام کنیم.
captcha