رونمایی از قرآن کریم به خط عباس عبادی به سبک و سیاق خط های پرکاربرد ایرانی
کد خبر: 3601228
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

رونمایی از قرآن کریم به خط عباس عبادی به سبک و سیاق خط های پرکاربرد ایرانی

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره رونمایی از قرآن کریم به خط عباس عبادی و ترجمه یثربی گفت: این خط به سبک و سیاق خط های پرکاربرد ایرانی- قرآنی نوشته شده و بسیار سهل الوصول می باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: منصور آقامحمدی، مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: قرآن کریم با چاپ جدید به خط استاد عباس عبادی و ترجمه یحیی یثربی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی می شود.
وی با اشاره به عدم جمع بندی کارشناسان قرآنی در فونت های قرآنی چاپ قرآن خاطرنشان کرد: با وجود نبود یک خط واحد ایرانی در قرآن های چاپ شده، توسعه و رواج خط های خوشنویسان ایران از اهداف چاپ این قرآن به عنوان خط واحد قرآن های ایرانی می باشد.
آقامحمدی اظهار کرد: در این راستا سازمان دارالقرآن الکریم با توجه به صبغه خود در حوزه نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم در کشور و تایید تمامی قرآنی های چاپ شده قرآن کریم با خط عباس عبادی را منتشر خواهد کرد.
مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به ویژگی های این قرآن تصریح کرد: خط استاد عبادی به سبک و سیاق خط های پرکاربرد ایرانی- قرآنی نوشته شده و بسیار سهل الوصول می باشد.
وی در پایان تاکید کرد: این قرآن برای مقابله با خطوط عربی و رسیدن به خط واحد ایرانی در چاپ و نشر قرآن کریم از سوی انتشارات سازمان دارالقرآن منتشر شده و برای علاقه مندان رونمایی خواهد شد.
captcha