افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن، مستلزم کار جهادی
کد خبر: 3600751
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن، مستلزم کار جهادی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: با توجه به اینکه در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد شاهد کاهش تعداد غرفه‌ها هستیم، لذا برگزاری با کیفیت این نمایشگاه نیازمند یک حرکت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در نخستین جلسه ستاد اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد که امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه در حرم رضوی برگزار شد، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن در جوار امام رضا(ع) توفیق بزرگی است و خدا را شاکریم که با دعوت حضرت در خدمت قرآن و عترت هستیم.
وی گفت: با توجه به اینکه این نمایشگاه اولین بار است که در حرم رضوی برگزار می‌شود و تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود، نیازمند کار جهادی در جهت برگزاری با کیفیت دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن هستیم.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: سال گذشته 700 غرفه داشتیم که در سال جاری این تعداد به 400 الی 500 مورد می‌رسد و نیاز است به کیفیت بیفزاییم.
کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن مستلزم کار جهادی
وی با اشاره به برتری کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآن نسبت به کمیت، گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه اولین مرتبه است که در حرم رضوی برگزار می‌شود و تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود، نیازمند کار جهادی در جهت برگزاری با کیفیت دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن هستیم.
کاظمی‌نسب ضمن تأکید به فعال‌سازی بخش بین‌الملل در این نمایشگاه بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام و همچنین برگزاری در حرم مطهر رضوی به این رویداد ویژگی‌های خاصی می‌بخشد که دعوت از چهره‌های قرآنی بین‌المللی می‌تواند در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از ۶ تا ۱۵ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: در خصوص ساعات بازدید از نمایشگاه فعلا تا ۱۲ شب برنامه‌ریزی شده که با توجه به استقبال‌کنندگان این زمان قابل افزایش است.
یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از 11 تا 20 خرداد، 6 تا 15 رمضان و 1 تا 10 ژوئن 2017 در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب‌الجواد(ع) حرم رضوی برگزار خواهد شد.
captcha