فرهنگ قرآن انطباق رفتار با گفتار است
کد خبر: 3527819
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
استاندار قم:

فرهنگ قرآن انطباق رفتار با گفتار است

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاندار قم با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی استانی در قم توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: فرهنگ قرآن انطباق رفتار با گفتار است.

مهدی صادقی، استاندار قم
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از قم، به نقل از ستاد خبری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم، سیدمهدی صادقی، استاندار قم با بیان اینکه باید جریان فرهنگ‌سازی قرآنی در جامعه با هدایت و اشرافیت علمی و قرآنی مراجع عظام تقلید صورت بگیرد، ادامه داد: هر برنامه‌ای که جهت گسترش این فرهنگ اعتقادی است را با قوت پیگیری می‌کنیم.
وی با تاکید براینکه آنچه می‌تواند فرهنگ قرآنی را نهادینه کند این است که حرف را با عمل نشان دهیم، افزود: تا وقتی فرهنگ قرآنی برای کودکان، نسل جوان و افراد جامعه عملی مشاهده نشود هدف واقعی که پیاده‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه است محقق نمی‌شود.
صادقی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی باید متناسب با عمل و سیره اهل  بیت علیهم السلام باشد بیان کرد: نسل آینده باید حرکت عینی از آنچه پیرامون فعالیت‌های قرآنی بیان شده را مشاهده کند.
یادآور می‌شود، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله استانی از دهم تا ۱۳ شهریورماه با حضور ۲۳۰ نفر از آقایان و بانوان در مجتمع شاه سیدعلی و دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود. این مسابقات در رشته‌های ترتیل و تحقیق، حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء، همچنین اذان و دعاخوانی در حال برگزاری است و مراسم افتتاحیه آن دوشنبه هشتم شهریورماه برگزار شد و اختتامیه نیز شنبه شب، ۱۳ شهریور با حضور آیت‌الله خاتمی برگزار خواهد شد.   
captcha