ارزیابی مسئول نظارت بر مسابقات از کیفیت مسابقات قرآن قم/ اعطای وام 5 میلیونی به برترین‌ها
کد خبر: 3527173
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

ارزیابی مسئول نظارت بر مسابقات از کیفیت مسابقات قرآن قم/ اعطای وام 5 میلیونی به برترین‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول نظارت بر مسابقات قرآن اوقاف قم ضمن تبیین ویژگی‌های مثبت این دوره از مسابقات قرآن از اعطای وام 5 میلیون تومانی بدون کارمزد به نفرات برتر این مسابقات از سوی یکی از بانک‌ها خبر داد.

اسدالله ثمری مسئول نظارت بر مسابقات قرآن قم
اسدالله ثمری، مسئول نظارت بر مسابقات قرآن اوقاف قم در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: بنده استان‌های دیگر نیز برای نظارت بر مسابقات رفته‌ام اما مسابقات قرآن قم ویژگی مخصوصی داشت.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی مسابقات و فضاسازی تبلیغی شهری برای برگزاری این مسابقات، برپایی نمایشگاه در جنب سالن مسابقات و ... از موارد بسیار خوب این مسابقات است همچنین مسابقات فرهنگی که در حاشیه این مسابقات برگزار شد جزء ویژگی‌های مثبت بوده است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این دوره از مسابقات برنامه‌ریزی برای مشارکت عمومی علاقه مندان به قرآن، قرآن آموزان و بانوان از نقاط مختلف استان برای بهره گیری از معنویت مسابقات قرآن بود.
ثمری بیان کرد: روزی هزار نفر از این مسابقات قرآن بازدید کردند و از فضای معنوی این مسابقات استفاده کردند و موجب معطر و دلپسندترشدن فضای مسابقات شدند.
وی عنوان کرد: از دیگر کارهای خوبی که در این دوره مسابقات صورت گرفت مشارکت 25 نهاد و دستگاه استانی همچنین تعداد زیادی از موسسات و مراکز قرآنی و نهادهای فرهنگی برای حضور و حمایت از مسابقات بود که سبب ایجاد همدلی و وفاق خوبی برای برگزاری این مسابقات بود.
ثمری به ارزیابی سطح رقابت ها پرداخت و تصریح کرد: سطح رقابت‌ها در رشته های حفظ مطلوب بود و در قرائت نیز نسبت به سال قبل اگر چه با رشد قابل توجهی روبرو نبود اما عقبگردی هم نداشت و شرایط یکسانی را داشته است و اذان و دعا نیز خوب بود.
وی ارایه فرم و کارنامه افراد بلافاصله بعد از مسابقه را از دیگر ویژگی‌های مثبت برشمرد و بیان کرد: مراسم اختتامیه خوبی نیز در انتظار است زیرا 230 چهره قرآنی در این مراسم حضور خواهند داشت و مراسم پرشور و حالی را خواهیم داشت.
وی از اختصاص 50 وام وام 5 میلیون تومانی بدون کارمزد به برگزیدگان مسابقات قرآن از سوی یکی از بانک‌ها خبر داد و افزود: همچنین شهرداری قم 20 درصد هزینه ایاب و ذهاب این دوره از مسابقات را تقبل کرده بود.  

captcha