رقابت 230 نفر در مرحله استانی مسابقات اوقاف در قم/ معرفی داوران
کد خبر: 3525355
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
عزیزی خبر داد:

رقابت 230 نفر در مرحله استانی مسابقات اوقاف در قم/ معرفی داوران

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم از رقابت 230 نفر از خواهران و برادران در سی ونهمین دوره این مسابقات خبر داد.

حجت‌الاسلام علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: در مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن 230 نفر در رشته‌های مختلف با هم رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد: صد از نفر از این تعداد را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند و امسال دومین سالی است که رقابت‌ها بدون حضور شکوفه‌ها برگزار می‌شود بنابراین تمامی متسابقان بالای 18 سال سن دارند.
عزیزی با بیان اینکه آقایان شاه‌میوه، عباسی، ستوده نیا، شهیدی، شعاعی، کسمایی، دهدشتی و نصراللهی داوری قراوت و حفظ این دوره را در بخش برادران عهده‌دار هستند گفت: عزت‌پژوه، فلکی، صریحی‌نژاد، ایزدی، الوندی و دانش‌زاده نیز داوری بخش خواهران را بر عهده دارند همچنین واضحی داوری دعاخوانی در بخش برادران را عهده‌دار است.
وی افزود: در رشته قرائت خواهران 5 نفر، در حفظ کل، سه نفر، در 20 جزء، 4 نفر، در ترتیل 3 نفر و در معارف نیز دو نفر و دعاخوانی یکنفر از قم به کشوری راه می‌یابند.
معاون فرهنگی اوقاق قم تصریح کرد: در بخش برادران نیز در قرائت، 3 نفر، حفظ کل 3 نفر، 20 جزء 4 نفر و ترتیل نیز دو نفر و در معارف نیز یکنفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
عزیزی بیان کرد: این سهمیه براساس بررسی عملکرد سه سال اخیر استان‌ها و برخی امتیازات دیگر در نظر گرفته می‌شود و متقاضی هستیم تا سهمیه رشته معارف نیز بیشتر شود.
یادآور می‌شود این مسابقات از روز هشتم شهریور ماه آغاز و 13 شهریور خاتمه خواهد یافت.   
captcha