حضور استاندار قم در غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم
کد خبر: 3525097
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
در نمایشگاه سیمای امید صورت گرفت؛

حضور استاندار قم در غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم

گروه اجتماعی: استاندار قم و دو مدیرکل استانی با حضور در غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم با فعالیت‎های اخیر این واحد در بخش‎های مختلف آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، مهندس سیدمهدی صادقی، استاندار قم، دیشب 2 شهریور در اولین روز از هفته دولت با حضور در نمایشگاه سیمای امید، از غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم بازدید کرد.
در این مراسم استاندار قم، با تقدیر از فعالیت‎های جهاددانشگاهی واحد استان قم در عرصه درمان ناباروری و پژوهش‎های بنیادین در مرزهای علم در استان قم بر لزوم فعالیت بیشتر در این حوزه تاکید کرد.
همچنین در این مراسم دکتر سیدرضا طباطبایی معاون پژوهش، با اشاره به دستاوردهای اخیر این واحد در دست‎یابی به روش فوق مدرن درمان ناباوری برای اولین بار در دنیا، از اجرای موفقیت‎آمیز طرح‎های پژوهشی واحد استان قم در عرصه‎های مختلف خبرداد.
گفتنی است در این مراسم زهراحبیبی معاون آموزش جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز به ارایه فعالیت‎های آموزشی صورت گرفته در این واحد در استان قم در رشته‎های زبان، آی تی و فناوری اطلاعات، آموزش ضمن خدمت و... پرداخت.
یادآور می‌شود  که در اولین روز این نمایشگاه حجت‎الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی و حجت‎الاسلام والمسلمین دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از این غرفه بازدید کردند.
captcha