دوره آموزشی تربیت دانشجو معلم قرآن ویژه بانوان آغاز شد
کد خبر: 3472794
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
در قم؛

دوره آموزشی تربیت دانشجو معلم قرآن ویژه بانوان آغاز شد

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره آموزشی تربیت دانشجو معلم قرآن ویژه بانوان با حضور 50 دانشجو از سوی سازمان فعالیت‎های قرآنی دانشگاهیان کشور در قم آغاز به کار کرد.

حمیدرضا یونسی، مسؤل برگزاری دوره آموزشی تربیت دانشجو معلم قرآن در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‏‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: دوره آموزشی دانشجو معلم قرآن کریم، ویژه بانوان دانشجوی سراسر کشور از امروز چهارشنبه، 14 بهمن در مجتمع نرجس خاتون جنب مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرده است.
وی افزود: این دوره آموزشی که اولین دوره آموزشی در بخش خواهران است که با حضور 50 تن از دانشجویان سراسر کشور در این مجتمع آغاز شده است.
مسؤل برگزاری این دوره گفت: در این دوره دانشجویان منتخب بانوی سراسر کشور حضور دارند که طی دو مرحله آزمون ورودی از بین 120 تن از دانشجویان انتخاب شدند.
یونسی خاطرنشان کرد: دانشجویان در این دوره در دو سطح روش تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن و تجوید آموزش می‎بینند؛ این دوره، دوره مقدماتی این کاروان قرآنی است و دوره بعدی در از 13 تا 15 اسفند ماه در همین محل برگزار می‏‎شود.
مسؤل برگزاری دوره آموزشی تربیت دانشجو معلم قرآن گفت: فارغ‎التحصیلان این دوره در دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی کشور به عنوان کارشناس فعالیت‎های قرآنی مشغول به تدریس خواهند شد.
captcha