روزانه ۳۵۰۰ ساعت برنامه ماهواره‌ای علیه ایران تولید می‌شود
کد خبر: 3456561
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
رائفی‌پور:

روزانه ۳۵۰۰ ساعت برنامه ماهواره‌ای علیه ایران تولید می‌شود

گروه اجتماعی: مدرس دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی با بیان اینکه روزانه ۳۵۰۰ ساعت برنامه ماهواره‌ای علیه ایران تولید می‌شود، گفت: توطئه و فتنه گوساله سامری را مدلی تاریخی برای استحاله امت‎ها دانست.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، علی‌اکبر رائفی‌پور، مدرس دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی پیش از ظهر امروز، 3 آذر در همایش بسیجیان استان قم در تالار همایش‌های دفتر تبلیغات برگزار شد گفت: اگر خداوند در جنگ‌‏های تاریخ اسلام پیروزی را نصیب مسلمانان کرد به این دلیل بود که به قول امام علی(ع) از عمق اعتقاد و توکل مسلمانان مطمئن شد و سپس این پیروزی‎ها را به آنها داد.

وی افزود: انقلاب ما نیز همین روند را طی کرد و هرجا که همه یک دل و یک نفس با عزم راسخ و با توکل به خدا ایستادند، خداوند مشکلات را بدون اینکه حتی متوجه شویم از سرما رفع کرد که نظیر آن در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا وجود دارد.

وی اظهار کرد: آمریکا قصد داشت با ایجاد یک پایگاه نظامی در وسط کویر ایران به سمت تهران حمله کرده و شبانه هم گروگان‎ها را آزاد کند و هم امام را در جماران ربوده و با خود به آمریکا ببرد ولی صبح مردم ایران بدون اینکه اطلاعی از این قضیه داشته باشند متوجه شدند که شن‎ها کار آنها را در همان کویر ساختند و خداوند با این شن‎ها به ما ثابت کرد که اگر ایمان داشته باشید، خود خدا مکرآنها را به خودشان بر می‎گرداند.

این کارشناس مسایل سیاسی بیان کرد: در جنگ تحمیلی آمریکا و شوروی که دو قطب مخالف هم بودند برای نابودی ایران اسلامی متحد شدند؛ اگر امروز روسیه در کنار ماست قطعا آن روز چنین نبود و آنها می‎خواستند که این انقلاب از بین برود.



رمز موفقیت ملت ما؛ توکل به خدا

وی گفت: مردم ما در آن زمان با ساده‌ترین وسایل و بدون هیچ ارتش منظمی در جنگ حاضر شدند و با توکل به خدا کاری کردند که هنوز هم تصورش برای غرب و شرق مشکل است؛ رمز موفقیت ملت ما، توکل به خدا و حضور در میدان بود که اگر هر کدام آن دو ایجاد نشود، پیروزی نیز وجود نخواهد داشت.

وی اظهارکرد: حمله صدام از طریق منافقان و خنثی شدن آن نیز از مکرهای برگشت داده شده از سوی خدا بود و مکر بزرگ نیز کشته شدن صدام به دست کسانی است که او را به حمله علیه ما تحریک کردند؛ خداوند در این داستان به ما یادآوری می‎کند که اگر در میدان حاضر شدید و کاملا نافذ و بصیر بودید، خود خدا امورات را به شکلی مدیریت می‎کند که حتی در مخیله ما نیز نگنجد.

این کارشناس مسایل سیاسی بیان کرد: روزگاری که ملت ما بر حسب وظیفه چنگ در چنگ عراقی‎ها کرده بود، آیا کسی تصور می‎کرد که روزی همین عراقی‏ها کلید شهرشان را به شهردار ما بدهند و زائران اربعینی ما را این چنین تیمار کنند؟ پس اگر کاری برای خدا انجام شود این چنین پاداش خواهیم دید.

وی گفت: چه کسی تصور می‎کرد که منافقینی که روزی در این کشور، 17 هزار نفر را ترور کردند با پای خود، به جایی بروند که این چنین قلع و قمع شوند؛ خداوند همیشه ما را با فتنه‎ها امتحان می‎کند و اگر از این فتن سربلند بیرون آمدیم توفیقات بعدی را به ما خواهد داد.

وی با اشاره به سخنان جورج سورس در خصوص خطر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مشکل غرب و آمریکا با اسلام ترکیه و عربستان نیست بلکه با اسلام انقلابی است؛ اسلامی که ما بین دو اسلام سکولار و متحجر است؛ اسلامی که امام علی(ع) مبلغ آن بود و امام نیز با جدا کردن دو نوع اسلام سکولار و مقدس نمایان، این اسلام ناب را تبلیغ کردند.



نقشه غرب برای نفوذ فرهنگی

وی به نقشه غرب برای نفوذ فرهنگی با ابزارهایی همچون آموزش زبان انگلیسی اشاره کرد و گفت: دشمنان تاریخ حقانیت همیشه از ابزارهای ظریف فرهنگی برای استحاله مومنان استفاده می کنند؛ در ماجرای گوساله سامری نیز از این جهت که بنی اسراییل مصر زده بودند، از این گوساله که نماد مصریان بود استفاده شد.

رائفی‌پور اظهارکرد: آمریکایی‎ها بارها در تحلیل‏ های خود بیان کرده ‏اند که از راه حمله نظامی نمی‏ توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند زیرا ایران از نظر تجهیزات نظامی  و کیفیت مردم و کیفیت اجتماع و کیفیت نیروی نظامی و کیفیت سرزمینی به شکلی است که به زانو در آوردن آن در حمله نظامی ممکن نیست و به همین خاطر به دنبال اجرای طرح دلتا که بر گرفته از امور اقتصادی و رسانه ای و فرهنگی است رفتند.

وی گفت: وقتی به تاکیدات امام و رهبر انقلاب در خصوص مقاومت در مقابل استکبار می‎نگریم به ین جان مایه کلام می‎رسیم که اگر مجهز و بینا و بصیر باشیم، خداوند سایه تهدیدات را از ما دور می‎کند؛ هر وقت در این راه شک کردیم قطعا اولین گام شکست را برداشته‎ایم.

این کارشناس مسایل سیاسی بیان کرد: اعتماد به دشمنی که دارو را تحریم می‎کند درست نیست زیرا آنها قطعا غذا را نیز به روی ملت ما خواهند بست؛ پس هر حرکتی که ما را در مقابل آنها به سستی و انفعال بکشد، در نهایت به ضرر ما تمام خواهد شد.

وی گفت: دشمنان در زمینه ابزار رسانه‎ای جنگ بزرگی علیه ملت ما به راه انداختند که امروز به ساعتی 3500 برنامه در روز می ‏رسد؛ خود اسراییلی‎ها از اینکه یک رسانه عبری علیه آنها کار کند به حدی در هراس هستند که حاضرند مثل تحویل صدها اسیر به جای یک اسیر اسراییلی همین کار را با این شبکه انجام دهند زیرا می‎دانند که با یک شبکه ممکن است کل سیستم آنها از هم بپاشد.

رائفی‌پور بیان کرد: امروزه اخبار ناآرامی ‏های اسراییل به گوش چه کسی در دنیا می ‏رسد و چه کسی فریادهای ترس آمیز مردم به نتانیاهو را که از وی می‏ خواهند کاری نکند که ایران آنها را نابود کند را می‎شوند؟ اسراییلی‎ها اجازه نمی‎دهند که این صداها به بیرون سرایت کند.

captcha