گزارش‌ها از سازماندهی آل‌‌سعود در خاک و خون کشیدن مسلمانان پرده بر می‎دارد
کد خبر: 3374113
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
فرخ‌فال:

گزارش‌ها از سازماندهی آل‌‌سعود در خاک و خون کشیدن مسلمانان پرده بر می‎دارد

گروه سیاسی: مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: چه کسی به جز آل‌سعود و ریشه‌های صهیونیستی در این جریان‌ها حضور دارند گزارش‌های محرمانه از منا از سازماندهی آل‌سعود در خاک و خون کشیدن مسلمین پرده بر می‌دارد و نابکاری‌های آل‌سعود را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال، مدیر حوزه علمیه استان قم شب گذشته، 6 مهرماه در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از طلاب ممتاز و ایثارگر در مدرسه فیضیه قم با یاد و خاطره رشادت‌های شهیدان و ایثارگران و همچنین دهه ولایت عنوان کرد: حوزه‌های علمیه و ملت شریف ایران دهه ولایت و دفاع مقدس با قلوبی آکنده از غم و اندوه به دلیل جریان اسفناک منا پشت سر می‌گذارد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در فیضیه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و فضلا و ملت ایران این ایام را با حزن و اندوه سپری کرد این ایام به واسطه بی‌لیاقتی افرادی متحجر که جریان سلفی‌گری و تکفیری را علم کرده‌اند به وجود آمد.

وی با قرائت آیاتی از قرآن کریم افزود: این آیات شریفه اشاراتی به تاریخ اسلام مبنی ایستادگی مومنین برابر منافقین و مشرکین و کفار در جنگ ها و دفاعیات دارد عده ای در زمره کفار و منافقین بودند و در این میان عده ای بودند که اسلام را در زمان پیامبر(ص) به طور ظاهر پذیرفتند تا موقعیت خود را به مخاطره نیندازند.

فرخ‌فال اظهار کرد: این افراد وقتی در جریانات مهم پیامبر(ص) اعلام می‌کردند در دفاع از اسلام پیش قدم شوند به بهانه‌های مختلف از این کار سر باز می‌زدند نام نحس این افراد در تاریخ اسلام ثبت شده است.

عده‌ای همواره در پی آسیب به امت اسلام بودند

وی گفت: عده‌ای نیز همواره در پی آسیب به امت اسلام بودند و برخی از اصحاب نیز تا پای جان از پیامبر(ص) و اسلام دفاع می‌کردند در این باره خداوند کریم می‌فرماید آنهایی که در زمره کفار و مشرکان ایستاده‌اند نمی‌توانند به جز کارشکنی حرکتی انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان قم در این باره ادامه داد: آنهایی که در رکاب پیامبر(ص) می‌جنگیدند دارای فضیلت برتری نسبت به دیگر مسلمین داشتند در این عرصه تاریخ انقلاب اسلامی ما سرشار از ایثار ملت شریف، رزمندگان، فضلا و طلابی می باشد که پشت سر امام خمینی(ره) ایستادند و به حمایت پرداختند و گوش به فرمان امام خود بودند و امروز گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستند.

وی با اشاره به بزرگان و شخصیت های حوزه که در دفاع مقدس حضور داشتند بیان کرد: همه مرزهای ما صحنه نبرد حق با باطل شد از طلاب تا شخصیت‌های برجسته حوزه در دفاع مقدس شرکت می‌کردند و صحنه‌های انقلابی دفاع مقدس سرشار از حضور طلاب و جان‌فشانی‌های فضلا بود.

فرخ‌فال تصریح کرد: در مراحل سه گانه عملیات بیت‌المقدس که خرمشهر آزاد شد شهید حجت‌الاسلام رزاقی از طلاب برجسته مدرسه حقانی است در کنار دیگر شهیدان چه جان‌فشانی‌هایی داشت این‌ها عملیات بیت‌المقدس را هدایت می‌کرد.

وی گفت: این طلاب زیر رگبار دشمن می‌ایستادند و برخی از این‌ها در جریان جنگ فرماندهی می‌کردند این‌ها افتخارات حوزه‌های علمیه است امروز طلاب و حوزه‌ها باید جان‌فشانی‌ها را ببینند و روش و تحصیل و فکر خویش را با فکر مقدس ایثارگران در دفاع از ارزشها تطبیق دهند.

ایثارگران اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست صدام بیفتد

مدیر حوزه علمیه استان قم عنوان کرد: ایثارگران اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست صدام و بعثی‌ها بیفتد حتی در یکی از عملیات‌ غرب در ارتفاعات کردستان با فرماندهی سردار سلیمانی بودیم که از تمامی این لشکر تنها یک جوان خردسال بود که قرار بود در مقر بماند که اشک می‌ریخت و از من می‌خواست به عنوان روحانی وساطت کنم که به جنگ برود.

وی افزود: اگر چنین روحیه‌ای در ما باشد هیچ‌گاه رهبرمعظم انقلاب تنها نمی‌ماند و دشمن کوچکترین لطمه‌ای نمی‌تواند به ما بزند وقتی انقلاب شکل گرفت استعمارگران در خواب خرگوشی به سر می‌بردند محوریت روحانیت و مرجعیت ولایت فقیه را احساس کردند همه تلاش خود را کردند تا انقلاب به جوامع اسلامی صادر نشود.

فرخ‌فال گفت: دشمن نتوانست در این باره کاری انجام دهد و ما دیدیم پس از ده‌ها سال انقلاب اسلامی مسیر خود را به برکت دفاع مقدس راه خود را باز کرد در این میان استکبار یک سناریویی را آغاز کرد که باید جریان مقاومت را در هم کوبید تا جهان اسلام را استثمار نماید اما دفاع مقدس موجب تثبیت فرهنگ انقلاب شد.

وی در مورد جنگ نرم دشمنان عنوان کرد: دشمن می‌خواست در یک فضای مسموم مجازی و سایبری جوان‌های ما را از مرجعیت و رهبری و ولایت و نظام جدا کنند از این‌رو نقشه‌‌های مختلف کشیدند تا امروز که می‌بینیم جریان وهابیت به‌عنوان پرچم‌دار سلفی‌گری و تکفیر با پشتیبانی دلارهایی که از خون مسلمین به دست می‌آید به حمایت تروریست‌ها می‌پردازد.

استکبار برای داعش قرارگاه‌های نظامی ایجاد می‌کنند

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: استکبار برای داعش قرارگاه‌های نظامی ایجاد می‌کنند و صحنه‌هایی وجود دارد که از جیب مسلمانان به آموزش اسرائیل می‌پردازند و امت اسلامی را به جان هم می‌اندازد تا فضایی آرام برای اسرائیل مهیا کنند تا قبله اول مسلمین تصاحب شود.

وی گفت: چه کسی به جز آل‌سعود و ریشه‌های صهیونیستی در این جریان‌ها حضور دارند گزارش‌های محرمانه از منا از سازماندهی آل‌سعود در خاک و خون کشیدن مسلمین پرده بر می‌دارد و نابکاری‌های آل‌سعود را نشان می‌دهد و امت اسلامی بهتر از گذشته، دشمن را می‌شناسند.

فرخ‌فال بیان کرد: در این جریان وقتی می‌بینند بیمار در بیمارستان شیعه است سرم را از دستشان می‌کشند و می‌گویند بگذارید بمیرند مگر تاریخ می‌تواند این مستندات تلخ در موسم حج را فراموش کرد.

وی اظهار کرد: آل سعود امروز دست راست آمریکا و انگلیس و استعمارگران لبه تیز هجمه علیه مسلمانان جهان شده است و اگر گروهی به نام اسلام آمریکایی شکل گرفته‌اند و امام این جبهه خطرناک را گوشزد کرده بود باید بدانیم ارباب این جریان آل‌سعود است و در واقع جهان اسلام را خطری جدی مسلمین را تهدید می‌کند که رهبر معظم انقلاب در این باره هشدار داده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم در مورد برجام گفت: آن چه که باید برجام از مجاری قانونی، قوه مقننه، مجریه و نظارت‌هایی که دنبال خواهد شد اما آنچه که به‌عنوان خطر جدی به شمار می‌رود و رهبرمعظم انقلاب در این باره هشدار داد‌ه‌اند خطر نفوذ استکبار در جوامع اسلامی و انقلاب اسلامی است.

وی گفت: علی‌رغم اینکه بیداری اسلامی تحولی در کشورها ایجاد کرد اما استکبار نفوذ کرد و در بخشی از بیداری‌های اسلامی تأثیر گذاشت و نافرجام کرد امروز استکبار به بهانه‌های مختلف قصد نفوذ در انقلاب دارد در این باره باید مسوولان تلاش خود را در جهت مبارزه با نفوذ استکبار صرف کنند که به لطف رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب این مرحله خطرناک پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با عنایت امام زمان(عج) بیمه خواهد شد ما باید هوشیار باشیم و ملت عزیز که به سوگ نشسته‌اند را دلداری بدهیم و حوزه‌های علمیه با پیروی از مراجع عظام و رهبرمعظم انقلاب پرچمداری نهضت را حفظ کنند.

captcha