خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است
کد خبر: 3216725
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
آیت‎الله استادی:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران عبادت است

گروه اجتماعی: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عبادت است و این کار هرچه با اخلاص صورت گیرد اثرات و برکات فراوانی را بدنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، آیت‎الله استادی، استاد حوزه علمیه قم امروز، هفتم اردیبهشت با حضور در جمع اعضای شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید که با حضور مدیرکل و معاونان بنیاد استان برگزار شد، افزود: شما خادمان به شهدا و ایثارگران نیز در نهادی هستید که کار و خدمت در آن بسیار حساس است، دقت و خلوص نیت در خدمت به این عزیزان هم برای خود خادمان و هم برای انقلاب آثار مثبتی در پی دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نهاد بنیاد شهید نهاد پاکی است و خدمت به این قشر که جان خویش را در راه دفاع از ارزشهای اسلامی فدا کردند خدمتی ارزشمند است که با اجر فراوان برای خادمان همراه می‎باشد.

آیت‎الله استادی تاکید کرد: مسوولان و کسانی که در راس کارها هستند با عملکرد صحیح و رفتار درست باید مردم را به انقلاب علاقه‎مند نمایند، مردم از کسانی که در مسئولیت‎های حکومت اسلامی هستند توقع دارند، رفتار و عمل شایسته باعث علاقه‎مندی مردم و دلگرمی آنان است.

وی اضافه کرد: امروز مردم و نسلهای انقلاب رفتار دست اندرکاران را الگو می دانند، این رفتار اگر درست  و بر اساس ارزشها باشد، می تواند مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

آیت‎الله استادی بیان کرد: هرکس باید مراقب اعمال خویش باشد و نقاط ضعف خود را بشناسد اگر خداوند بخواهد خیری را نصیب کند انسان را به نقاط ضعفش واقف می سازد باید بعد از شناخت این ضعف ها در صدد حل آن برآمد و علاج رفع عیب تمرین است.

وی ادامه داد:  خوشابحال کسی که عیب خودش او را از عیب جویی در خصوص دیگران دور می سازد. این پرهیز از دخالت در امور دیگران با امر به معروف و نهی از منکر و توجه مردم به عملکرد دولت و... متفاوت است.

وی اضافه کرد: در خدمت رسانی نباید خود را بزرگ ببینیم و دیگران را کوچک بشماریم خداوند چهار چیز را در چهار چیز مخفی کرده و یکی از آنها اولیاء خدا هستند که خدا دوستشان می دارد و در بین مردم هستند.

captcha