نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد
کد خبر: 4211587
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد

سرپرست مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره این مجموعه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

حافظیهبه گزارش ایکنا از فارس، شهرام زند وکیلی، سرپرست مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیروهای مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، گفت: در راستای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

سرپرست مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبان آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

زند وکیلی یادآور شد: هر ساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد. 

انتهای پیام
captcha