پیام استاندار لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در حمله تروریستی اسرائیل در دمشق
کد خبر: 4208065
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

پیام استاندار لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در حمله تروریستی اسرائیل در دمشق

فرهاد زیویار به‌مناسبت شهادت سرداران سپاه در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیام تسلیت صادر کرد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان به‌مناسبت شهادت سرداران سپاه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«رژیم منحوس صهیونیستی، بیش از ۷۰ سال است که  مشغول جنایت،  خباثت، ظلم، تفرقه، ترور، ایجاد ناامنی، ضربه به ملت‌ها، دشمنی علنی و آشکار و خشن با اسلام و خصوصاً بغض و کینه نسبت به شیعیان حیدر کرار است.

این غده سرطانی بدخیم، ایجاد شده توسط تفکر شیطانی صیهونیسم با حمایت مدام و خشن غرب وحشی به سرکردگی آمریکا این شیطان بزرگ و انگلستان این سردمدار نیرنگ و چپاول و ضربه به ملت‌هاست.

این مجموعه جنایتکار دقیقاً یک پادگان است با جانی‌ترین و شقی‌ترین افراد که از اقصی‌نقاط جهان گرد آورده شده‌اند و جز رذالت و پستی و خونریزی هیچ منشوری ندارند و کینه اینان از ملت بزرگ ایران تاریخی و هزاران ساله است، خصوصاً وقوع انقلاب اسلامی و رهبری سیدی عزیز از سلاله علی بن ابیطالب برای این جانیان حکم پایان کار را داشته و البته، انقلاب اسلامی بود که بر این درنده خون‌آشام لگام زد و خیال خام فتح کشورهای منطقه یکی پس از دیگری «استراتژی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی» با حضور و قدرت ایران اسلامی نقش بر آب شد.

طوفان الاقصی اساس این گروه جنایتکار را بر باد داد، علی‌الخصوص چهره واقعی این «پادگان خشونت» برای مردم جهان عیان شد و از جانب دیگر، مقاومت اسطوره‌ای ملت فلسطین و ورود جبهات مقاومت در پشتیبانی از این ملت مظلوم، این رژیم منحوس را به حالت احتضار و بی‌عقلی محض کشانده، به‌گونه‌ای که تصمیمات و عملکردش تصویر خودکشی را منعکس می‌کنند.

جنایت آشکار این جانیان بالفطره، در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق نه یک فتح نظامی که رذالتی عیان است، چراکه حتی در جنگ‌های جهانی هم کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های کشورهای درگیر از حمله مصون بوده‌اند.

سرداران رشید و مجاهدی که در این حمله تروریستی به شهادت رسیدند، لایق و جویای شهادتی این‌چنین بودند و سال‌های سال، در جست‌وجوی شهادتی چون مولایشان «یا حسین» و «یا علی» ذکر زبانشان بود و در روز شهادت مولای موحدان و سر سلسله شجاعان تاریخ غرق در خون مانند حضرت حیدر کرار ترور شدند، این شریفان لیاقت این‌گونه عروج باشکوهی را داشته و به مولایشان پیوستند.

بدون شک، همرزمان و سرداران این شهیدان به پشتوانه معنویت و حقانیت اندیشه امام خمینی(ره) و رهرو خلفش رهبر معظم انقلاب، و پشتیبانی ملت بزرگ ایران و ملت‌های مظلوم مسلمان و وجدان‌های بیدار بشری، می‌دانند و می‌توانند و انتقام راهبردی این جنایت را طراحی و اجرا خواهند کرد.

اینجانب همراه و هم‌نوا با ملت آزاده ایران خصوصاً مردم با غیرت و عزت لرستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه سرداران شهید کنسولگری در دمشق سوریه، به محضر فرمانده کل قوا و فرمانده و همرزمان این عزیزان برای خانواده این بزرگواران از درگاه پروردگار عالم صبر جمیل  مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha