استقبال رسانه ملی از تلاوت‌های سفیران قرآنی کریمه در ماه رمضان
کد خبر: 4207022
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

استقبال رسانه ملی از تلاوت‌های سفیران قرآنی کریمه در ماه رمضان

گروه سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت (س) با حضور در برنامه‌های مختلف رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و ویژه‌برنامه‌های تحویل سال به اجرای جمع‌خوانی و تلاوت قرآن پرداختند که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت.

سفیران قرآنی کریمهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبر آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شبکه‌های مختلف رسانه ملی در برنامه‌های نوروزی خود با دعوت از گروه سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت(س) از اجرای نوجوانان قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت استقبال کردند.
 
تلاوت اذان گاهی ظهر ویژه‌برنامه ساحل آرامش از شبکه دو سیما، تلاوت قرآن روزانه برنامه سمت خدا از شبکه سه سیما، اجرای جمع‌خوانی قرآن کریم در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه قرآن و معارف سیما، اجرای جمع‌خوانی قرآن کریم در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیما و تلاوت و اذان صبح در ویژه‌برنامه سحرگاهی تسبیح سحر از شبکه استانی قم از جمله برنامه‌هایی هستند که با حضور سفیران قرآنی کریمه اهل‌بیت اجرای برنامه داشتند.
 
همچنین آیین ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س) همه‌روزه ساعت ۹ صبح از شبکه استانی قم، ساعت ۱۰ صبح از شبکه ملی قرآن و معارف سیما و پس از اذان ظهر از شبکه امید پخش می‌شود و رادیو قرآن نیز آیین ترتیل‌خوانی نوجوانان حرم حضرت معصومه (س) را همه‌روزه پخش می‌کند.
 
دعای روزانه ماه مبارک رمضان نیز از شبکه امید و نسیم با اجرای سفیران قرآنی کریمه به روی آنتن می‌رود؛ همچنین تولیدات نوجوانان مرکز قران و حدیث حرم مطهر بانوی در شبکه‌های مجازی روبیکا، هیئت آنلاین، شبکه شاد و دیگر شبکه‌های مجازی نیز به‌صورت مستمر پخش می‌شود که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.
انتهای پیام
captcha