جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت در دلبران برگزار شد
کد خبر: 4205611
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت در دلبران برگزار شد

جشن ۲۵۰۰ نفری دلبرانی‌ها به مناسبت همراهی ماه مبارک رمضان و عید نوروز با حضور استاندار کردستان امروز، 25 اسفند در این شهر برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، جمع کثیری از مردم شهر دلبران از توابع شهرستان قروه در آستانه عید نوروز و ایام نورانی ماه مبارک رمضان دور هم جمع شدند و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به استقبال سال جدید رفتند و فرارسیدن عید نوروز را پیشاپیش جشن گرفتند. 

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در جشن بزرگ بهار قرآن و طبیعت که امروز، 25 اسفند در دلبران برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه شهر دلبران گفت: برگزاری چنین جشن‌هایی تأثیر فراوانی بر شور و نشاط اجتماعی داشته و مطمئنا تأثیرات مثبت خود را در خانواده‌ها و سطح جامعه نمایان خواهد کرد.

وی با اشاره به مشارکت مردم شهر دلبران در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: حضور حداکثری مردم شریف این شهر در انتخابات نشان از ارادت مردم این منطقه به نظام و انقلاب دارد و امیدواریم با ارائه خدمات شایسته و حل مشکلات زیرساختی این منطقه‌ عملکرد مناسبی در مقابل این همه وفاداری نسبت به نظام و انقلاب داشته باشیم.

در ادامه این جشن ضمن تقدیر از استعداد برتر ورزشی استان کردستان محمدطاها مددی، از ورزشکاران با استعداد دلبرانی به علت انتخاب توسط تیم ریو برزیل تجلیل شد و به قید قرعه جوایز ارزنده ای شامل کمک هزینه عتبات عالیات به حضار تقدیم شد.

یادآور می‌شود؛ این جشن با حضور ۲۵۰۰ نفر از مردم با اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی همچون سرود دسته جمعی دختران مهدوی، موسیقی، تردستی، استندآپ کمدی و اجرای نمایش طنز برگزار و با استقبال بی نظیر مردم همراه شد.

انتهای پیام
captcha