فعالیت‌های واحد مشاوره خانواده حرم بانوی کرامت در ماه رمضان
کد خبر: 4205449
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

فعالیت‌های واحد مشاوره خانواده حرم بانوی کرامت در ماه رمضان

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تشریح فعالیت‌های واحد مشاوره در ماه مبارک رمضان از ارائه مشاوره خانواده از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در واحد مشاوره صحن جوادالائمه(ع) و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در مقبره پروین اعتصامی در صحن امام رضا(ع) خبر داد.

ارائه مشاوره خانواده در حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضانبه گزارش ایکنا از قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در گفت‌وگویی خبری با اشاره به فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت گفت: هم‌چنین هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ مشاوره با موضوعات خانواده، تربیت فرزند، ازدواج و سایر موضوعات حوزه خانواده در مقبره پروین اعتصامی ارائه و ویژه‌برنامه پرسمان خانواده نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۰ کارگاه خانواده به‌صورت مجازی در کانال خانواده فاطمی در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/khanevadeh_fatemi/3652 و یک مسابقه با اهدای جوایز متبرک از محتوای برنامه کارشناس محور عصرهای حرم مطهر نیز در کانال خانواده فاطمی برگزار می‌شود.

 وی در پایان اظهار کرد: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت نیز از ۲۶ اسفند تا ۶ فروردین تعطیل خواهد بود و از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به‌صورت ویژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha