اولویت کشور کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد
کد خبر: 4203859
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
آیت‌الله اعرافی:

اولویت کشور کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد.

آیت‌الله اعرافیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در جمع تعدادی از فرهنگیان که امروز، ۱۶ اسفندماه انجام شد، ضمن تبریک به‌مناسبت ایام و موالید مبارک ماه شعبان اظهار کرد: از تمامی طبقات مختلف مردم شریف ایران اسلامی که در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همچون راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند، تقدیر می‌کنم.

رئیس ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش به‌صورت ویژه از دانش‌آموزان و فرهنگیانی که در تمامی حماسه‌ها حضور مؤثر و فعالی دارند تشکر کرد و ادامه داد: حضور فعال دانش‌آموزان در کنار کادر فرهنگی و معلمان در برپایی مناسبات مذهبی، سیاسی و فرهنگی، مؤکد توجه به مسائل تربیتی دانش‌آموزان است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش، تمامی دستگاه‌های مسئول و مردم، نسبت به خلق این حماسه همت گماردند، چراکه هر رأی در سبد انتخابات، مایه اقتدار، عزت و عظمت بیشتر کشور و منطقه بود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به آموزش و پرورش بیان کرد: برای سعادت دنیا و آخرت و همه مسائل، شهرستان، استان و کشور، اول آموزش و پرورش، دوم آموزش و پرورش و سوم آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد؛ سپس سایر نهاد و سازمان‌ها، ما هر چه بخواهیم می‌بایست در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم. در همه کارها، اولویت ما می‌بایست کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام
captcha