مردم حماسه آفریدند، اینک نوبت مسئولان است
کد خبر: 4203156
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

مردم حماسه آفریدند، اینک نوبت مسئولان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مردم فهیم و انقلابی ايران اسلامی ثابت کردند علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات پیش رو، پای نظام و رهبری عزیز ایستاده‌اند و با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان را نا امید و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان،  ضمن تبریک حماسه حضور  ۱۱ اسفندماه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: به فضل خدای بزرگ و متعال زمستان سرد امسال به گرمی قدوم مردم انقلابی و بصیر ایران اسلامی به بهاری دل‌انگیز  مبدل شد.

وی با اشاره به اینکه بی‌شک این حضور معنادار و با شکوه جای بسی مباهات و قدردانی دارد از کلیه عزیزانی که در خلق این حماسه نقش‌آفرینی کردند، افزود: کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آن‌ها، عوامل اجرایی  انتخابات، کنشگران  سیاسی و اجتماعی، رسانه ملی و فعالان  فضای مجازی و در رأس مردم فهیم و انقلابی که با درک صحیح از شرایط حساس کنونی کشور و مناسبت‌های بين‌المللی و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه، نقش‌آفرین اصلی این حماسه کم نظیر بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه  در بی‌سابقه ترین کمپین تحریمی دشمن در طول ۴۵ سال بعد از انقلاب برگزار شد و علیرغم  تمام تلاش‌های امپراطوری فریب و دروغ، همراه با اقدامات منافقانه برخی از عوامل داخلی آن‌ها در کاهش  مشارکت مردم اتفاق افتاد.

وی افزود: مردم فهیم و انقلابی ايران اسلامی ثابت کردند بر سر اصل انقلاب و دفاع از کیان نظام اسلامی تعارف ندارند و علیرغم تمام فشارهای اقتصادی و مشکلات پیش رو پای نظام و رهبری عزیز ایستاده‌اند و با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان  را نا‌امید و نقشه‌های  آنان را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام  سادات در پايان گفت: اینک از منتخبان مردم اعم از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتظار می‌رود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و برون رفت از  وضعیت کنونی به کار بسته و قدردان این مردم  نجیب و صبور باشند.

انتهای پیام
captcha