شکل‌گیری مجلس قدرتمند با حضور مردم پای صندوق‌های رأی
کد خبر: 4202951
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
آیت‌الله غروی مطرح کرد:

شکل‌گیری مجلس قدرتمند با حضور مردم پای صندوق‌های رأی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قوای مختلف نظام با قانون اساسی مشخص می‌شود و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود سازوکارهای خوبی برای نظام ارائه شود و مجلس با قوت و قدرت، مشکلات مردم را حل و فصل کند.

آیت الله غروی استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از ثبت رأی خود روز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که امروز 11 اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه معنای انتخابات حضور مردم در صحنه است، اظهار کرد: پایبندی و باورمندی مردم به نظام در انتخابات مشخص می‌شود، در نتیجه هر چه انتخابات پرشورتر، خرسندی دوستان نیز بیشتر خواهد بود.

وی افزود: قوای مختلف نظام با قانون اساسی مشخص می‌شود و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود سازوکارهای خوبی برای نظام ارائه شود و مجلس با قوت و قدرت، مشکلات مردم را حل و فصل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: قوانین توسط نمایندگان تصویب می‌شود و نظارت بر عملکرد مسئولان و وزیران را مجلس عهده‌دار است، در نتیجه مجلس جایگاه خاصی دارد.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: هم در مقاطع خاص و هم در شرایط عادی، نظارت بر عملکرد رهبری و تشکیلات زیر مجموعه توسط خبرگان وجود دارد و این مجلس می‌تواند ضریب اطمینان مردم را بالا ببرد؛ با حضور مردم، دشمنان نمی‌توانند در کشور نفوذ کنند و تاثیری در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha