حضور مردم پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری برای نظام است
کد خبر: 4202950
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
استاندار قم:

حضور مردم پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری برای نظام است

آقامیری گفت: مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و حضور آن‌ها برگ زرین دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز 11 اسفندماه در محل ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی اظهار کرد: طبق زمان‌بندی‌های قبلی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راس ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در کشور آغاز شد؛ انتخابات در استان قم به صورت کاملاً الکترونیک برگزار می شود و تاکنون مشکلی در روند برگزاری انتخابات در استان قم نداشتیم.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و حضور آن‌ها برگ زرین دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

آقامیری در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات در استان، بیان کرد: استان قم تنها استانی است که انتخابات در آن به صورت ۱۰۰ درصد الکترونیکی برگزار می‌شود و مردم با مراجعه به شعب اخذ رأی می‌توانند گزینه اصلح خود را راهی مجلس کنند.

استاندار قم گفت: مردم قم استقبال خوبی تاکنون از برگزاری انتخابات داشتند و شعبه های اخذ رای با صف‌های طولانی همراه است؛ انتخابات یک نوع جشن ملی است و این حضور نشان دهنده پیروزی ما و شکست دشمنان است.

انتهای پیام
captcha