مناظره انتخاباتی در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4202348
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

مناظره انتخاباتی در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

مناظره انتخاباتی با حضور سه کاندیدای انتخابات مجلس (حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی) در دانشگاه لرستان با استقبال دانشجویان برگزار شد.

مناظره انتخاباتی در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در آستانه 11 اسفندماه، روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مناظره انتخاباتی با حضور سه کاندیدای انتخابات مجلس (حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی) در دانشگاه لرستان برگزار شد.

این مناظره انتخاباتی عصر سه‌شنبه، هشتم اسفندماه با حضور مرتضی محمودوند، قدرت‌اله ترابی‌نژاد و مهرداد ویسکرمی که هر سه از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی هستند در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان با استقبال دانشجویان و با حضور برخی رسانه‌ها برگزار شد.

این مناظره انتخاباتی بیش از دو ساعت تداوم یافت و پرسش‌های مختلفی درباره موضوعات گوناگون در سطوح محلی و استانی و کشوری مطرح شد. کاندیداها هر کدام در چارچوب وقت و زمان تعیین‌شده که به‌صورت مساوی برای هر سه کاندیدا تعریف و تعیین شده بود به پرسش‌ها پاسخ دادند.

این مناظره انتخاباتی با همکاری مشترک انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد. در این مناظره سعی شد با رویکرد مطالبه‌گری از کاندیداها، مبتنی بر مسائل و چالش‌های استان لرستان، برنامه‌محوری تقویت شود.

در بخشی از این مناظره، محسن کریمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم‌سالار در چارچوب شرع مقدس اسلام است، گفت: انتخابات تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خویش است و این گویای مردم‌سالار بودن ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هدف اصلی بسیج دانشجویی استان لرستان و برگزاری تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی و مناظره‌های انتخاباتی از جمله فعالیت‌ها با موضوع انتخابات است.

انتهای پیام
captcha