آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم مهدالرضا در ستاد آجا
کد خبر: 4202339
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم مهدالرضا در ستاد آجا

دوره تربیت مربی قرآن کریم مهدالرضا(ع) ستاد کل فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز گذشته در شهرک شهید رسولی آغاز شده است.

آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم مهدالرضا ستاد آجاسرهنگ دوم عقیل ابراهیمی؛ رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن در راستای تأمین مربیان قرآن ویژه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به کودکان، از دیروز سه‌شنبه 8 اسفند در شهرک شهید رسولی ارتش آغاز شد.

وی ادامه داد: تعداد ۴۰ نفر از بانوان قرآنی در این دوره تخصصی که با همکاری اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد ارتش و مرکز قرآن مهد‌الرضای آستان قدس رضوی تشکیل شده شرکت کرده و به مدت یک هفته  با صرف ۶۰ ساعت، آموزش‌های مربیگری قرآن را فرا گرفته و مدرک معلمی قرآن را دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز ستاد آجا تصریح کرد: این دوره ویژه آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کودکان و نونهالان تشکیل شده تا مربیان پس از یادگیری جدیدترین روش‌های آموزش قرآن، در مهدهای کودک و مهدهای قرآنی شهرک‌های ستاد ارتش به آموزش قرآن فرزندان کارکنان ارتش بپردازند.

آغاز دوره تربیت مربی قرآن کریم مهدالرضا در ستاد آجا

ابراهیمی در پایان گفت: آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و تفسیر جزو برنامه‌های اصلی در ارتش بوده که علاوه بر کارکنان و سربازان، برای خانواده‌ها و به ویژه فرزندان نیز با کیفیت مطلوبی اجرا می‌شود به نحوی که در تمامی شهرک‌های سازمانی در تمامی رشته‌های یاد شده کلاس‌های قرآن در طول سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha