افزایش شمار شهدای غزه به ۲۹ هزار و ۸۷۸ نفر
کد خبر: 4202267
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

افزایش شمار شهدای غزه به ۲۹ هزار و ۸۷۸ نفر

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که ۹۶ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته به شهادت رسیدند و شمار شهدای غزه از آغاز جنایات صهیونیست‌ها از هفتم اکتبر (15 مهر) به ۲۹ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العالم، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۱ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۷۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۹ هزار و ۸۷۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۰ هزار و ۲۱۵ نفر رسید.

با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی و حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، در حالی که تلاش‌های میانجی‌ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب باریکه غزه هستند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کودک‌کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده‌ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا صورت می‌گیرد.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوزهای بی‌وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه‌بارتر کرده است.

انتهای پیام
captcha