پیام تسلیت حجت‌الاسلام خسروپناه در پی درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی
کد خبر: 4201956
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

پیام تسلیت حجت‌الاسلام خسروپناه در پی درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی

حجت‌الاسلام عبدالحسین خسرپناه؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام به شرح ذیل است:
 
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
درگذشت عالم وارسته آیت‌الله سیدمحمد موسوی بجنوردی(رحمةالله عليه) را به همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
 
آیت‌الله موسوی بجنوردی از پیش از انقلاب اسلامی افتخار تلمّذ در محضر بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را در کارنامه خود داشتند که حضرت امام خمینی(ره) به واسطه دانش و تعهد ایشان مسئولیت‌های سنگینی را پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله عضویت در شورای عالی قضایی را به این عالم گرانقدر محول کردند.
 
ایشان که از خاندان علم بوده و فرزند آیت‌الله‌ میرزا حسن بجنوردی و نوادۀ آیت‌الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی بودند و در طول عمر با برکت خود فعالیت‌های علمی و پژوهشی متعددی را در عرصه علوم اسلامی داشتند که از جمله آن ده‌ها عنوان کتاب و مقاله با موضوعات متنوع و همچنین تدریس در دانشگاه‌های مطرح کشور و تربیت دانشجویان فراوان بود.
 
مصیبت درگذشت این عالم والامقام را به بیت مکرّم از جمله داماد گرامی ایشان حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن خمینی، همسر، فرزندان و برادر مبارز و فرهیخته‌شان، استاد سیدکاظم موسوی بجنوردی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت دارم.
 
 
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

انتهای پیام
captcha