کاروان «منتظران ظهور» در یزد به راه افتاد
کد خبر: 4201906
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

کاروان «منتظران ظهور» در یزد به راه افتاد

هیئت انصار ولایت دارالعباده به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت(عج) با راه‌اندازی کاروان شادی «منتظران ظهور» شهر یزد را غرق نور و شادی کرد.

کاروان «منتظران ظهور» در یزد به راه افتادبه گزارش ایکنا از یزد، هیئت انصار ولایت دارالعباده به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت(عج) با راه‌اندازی کاروان شادی «منتظران ظهور» شهر یزد را غرق نور و شادی کرد.

منتظران ظهور با تجمع و برگزاری مراسم جشن و سرور در میدان شهدای امیرچقماق، مسیر این میدان تا آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) را پیاده طی کردند و مراسم جشن نیمه شعبان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در جوار شهدای گمنام برپا شد.

کودکان نیز به میزبانی بچه‌های مدرسه بهشت در این اجتماع حضور پیدا کردند و با اجرای نمایش و طنز کودکانه، لحظات شادی را تجربه کردند. اجرای گروه سرود بچه‌های بهشت از دیگر برنامه‌ها در حاشیه این مراسم بود.

عاشقان حضرت حجت(عج) در ادامه این برنامه، مسیر میدان شهدا تا امامزاده جعفر(ع) را به همراه کودکان پیاده طی کردند. این کاروان با مولودی‌خوانی محسن محمدی‌پناه و همخوانی حاضران در این مسیر حرکت کردند و پیام شادی ولادت حضرت منجی(عج) را به اهالی دارالعباده ابلاغ کردند. منتظران ظهور پس از طی این مسیر عاشقی با مولودی‌خوانی و سرودخوانی وارد امامزاده جعفر(ع) شده و در این امامزاده نیز مراسم جشنی برپا کردند.

انتهای پیام
captcha