پیام تبریک استاندار قم به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)
کد خبر: 4201532
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

استاندار قم با صدور پیامی با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، این روز را به حافظان امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از قم، آقامیری، استاندار قم با صدور پیامی با اشاره به نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، این روز را به حافظان امنیت و آرامش کشور تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: 
 
«بسمه تعالی 
 
نامگذاری نیمه شعبان به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، افتخاری بزرگ و مایه مباهات برای مجموعه‌ای است که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان چشم بینا و بیدار نظام محسوب می‌شود و نیرو‌های خدوم و جان برکف آن در عین گمنامی و بی نام و نشانی، اما هوشیار و با صلابت، در راه تأمین امنیت و اقتدار کشور مجاهدت و جانفشانی می‌کنند و همواره در دشمن شناسی و احساس مسئولیت در قبال توطئه‌های دشمن پیشگام و نقش آفرین هستند. 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت، فرارسیدن سالروز میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام بقیه الله الاعظم را به همه تلاش گران و حافظان سربلند امنیت و آرامش کشور و استان قم تبریک عرض نموده و با قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان، از درگاه خداوند منان، تعجیل در فرج آن حضرت و عزت و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسألت دارم. 
 
دکتر سید محمد آقامیری 
استاندار قم»
انتهای پیام
captcha