پیام آیت‌الله نوری همدانی به آیین جایزه ملی «شهید دکتر رهنمون»
کد خبر: 4201432
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

پیام آیت‌الله نوری همدانی به آیین جایزه ملی «شهید دکتر رهنمون»

دهمین دوره آیین جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون و سومین یادواره «شهدای بهداری دفاع مقدس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)» با پیام آیت‌الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، دهمین دوره آیین جایزه ملی شهید دکتر محمدعلی رهنمون و سومین یادواره «شهدای بهداری دفاع مقدس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)» با پیام آیت‌الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان برگزار شد.
 در پیام این مرجع تقلید آمده است: 
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
با سلام و تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم عج)، به همه عزیزانی که در این مجمع محترم برای گرامیداشت فعالان عرصه سلامت و زنده نگهداشتن شهیدان سرافرازی که هم در میدان جهاد و هم در میدان درمان حضور داشته‌اند.
 
امروز یکی از راه‌های خدمت به مردم که اشرف عبادات است، خدمت در عرصه سلامت می‌باشد و این موضوع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که به برکت مجاهدت‌های همین مردم به ثمر رسید، پیشرفت چشمگیری داشته است، اگر چه هنوز جای تلاش و کوشش برای رسیدن به هدف کامل باقیست.
 
از طرفی تجلیل از مقام شامخ شهیدان نیز جای تقدیر دارد که اگر این عشق و علاقه شهیدان به مردم نبود، باور به ذات اقدس حق و حضرات معصومین(ع) در وجودشان جای نداشت هیچ گاه این توفیقات بدست نمی آمد.
 
توصیه اینجانب به همه مسئولان در تمام سطوح این است که این راه را با عظمت و دقت و قدرت ادامه دهند و با تمام قوا به خدمت مردم مشغول باشند و در راه تعالی نظام و انقلاب کوشا باشد و به این موضوع باور داشته باشند که این انقلاب ان شالله زمینه‌ساز ظهور است و اگر درست عمل کنیم در مسیر آن حضرت گام برداریم این موضوع محقق خواهد شد.
 
در پایان توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.
 
حسین نوری همدانی
3 اسفند ماه 1402
انتهای پیام
captcha