ارسال 105 مقاله به دبیرخانه همایش «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه»
کد خبر: 4201132
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

ارسال 105 مقاله به دبیرخانه همایش «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه»

دبیر علمی همایش «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه» از ارسال 105 مقاله به دبیرخانه این همایش خبرداد و گفت: درسنامه مرجعی در حوزه سلامت معنوی تهیه شده است که در اختیار اساتید قرار می‌گیرد.

محمدجواد ابوالقاسمی، رئیس گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکیبه گزارش ایکنا از قم، محمدجواد ابوالقاسمی، رئیس گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی در هشتمین همایش سلامت معنوی اسلامی با محوریت «قرآن، سلامت معنوی اسلامی و جامعه» که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم، امروز، دوم اسفندماه در سالن همایش‌های غدیر برگزار شد، با بیان اینکه تا به امروز 205 جلسه در حوزه سلامت معنوی برگزار شده است، اظهار کرد: سال 92 نخستین همایش در تهران و بعد از آن شش همایش در قم برگزار شد و امروز هم شاهد هشتمین همایش سلامت معنوی با موضوعیت قرآن هستیم.

وی با اشاره به اینکه 105 مقاله به ما رسیده است که 35 مقاله از آن‌ها را پذیرفته‌ایم، اضافه کرد: هر سال در همایش‌های سلامت معنوی یک چهره اخلاقی و معنوی را معرفی کرده‌ایم و امسال قرار است دکتر عزیزی، استاد حوزه علم و اخلاق را معرفی کنیم.

رئیس گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی اظهار کرد: یک روز همایش به دانشجویان اختصاص می‌یابد و دانشجویان به سخنرانی و اجرای برنامه می‌پردازند و سابقه نشان داده است که دانشجویان به بهترین صورت اجرا می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از حضور چهره‌های حوزوی در همایش سلامت معنوی گفت: مجله‌ای در حوزه سلامت معنوی با کمک دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهیه خواهد شد که از مجلات علمی کشور در حوزه پژوهشی است.

دبیر علمی هشتمین همایش سلامت معنوی با اشاره به کارهای علمی که در حوزه سلامت معنوی انجام شده است، اظهار کرد: درسنامه مرجعی در حوزه سلامت معنوی تهیه شده است که در اختیار اساتید قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک با اظهارنظرهای تخصصی اساتید امکان تکمیل‌ خواهد داشت تا به‌عنوان کتابی جامع در حوزه سلامت معنوی ارائه شود.

انتهای پیام
captcha