ضبط مناظره نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
کد خبر: 4201016
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

ضبط مناظره نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

ضبط مناظره نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای فارس آغاز شده و تا چهارشنبه، دوم اسفند ادامه دارد.

مناظره نامزد‌های انتخاباتی، صدا و سیمای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، ضبط مناظره نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای فارس آغاز شده و تا چهارشنبه، دوم اسفند ادامه دارد.

جلال قربانی، مدیر تولید سیمای صدا و سیمای فارس امروز، اول اسفندماه با اعلام این خبر گفت: ضبط مناظره بیش از ۱۰۰ نفر از نامزد‌ها از ۱۵ حوزه انتخابیه در سه استودیو سیمای فارس از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و  تا ۲۰ ادامه دارد.

وی افزود: برای مناظره‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در 4 بخش اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سئوال طراحی شده که در بخش اول داوطلبان به سوالات پاسخ می‌دهند و در بخش دوم مناظره‌ها به نقد دیگر رقبا می‌پردازند.

مدیر تولید سیمای فارس با بیان اینکه برای هر حوزه انتخاباتی 7 مناظره 120 دقیقه‌ای با داوطلبان آن حوزه ضبط و آماده پخش می‌شود، گفت: این مناظره‌ها سوم اسفند امسال از شبکه فارس پخش می‌شود.

وی یادآور شد: صدا و سیما به منظور ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر برای نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۰۰ کانال تلویزیونی را راه‌اندازی کرده است.

یادآور می‌شود، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری جمعه، ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha