برنامه چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن/ اجرای نماینده ایران در رشته حفظ
کد خبر: 4200727
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

برنامه چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن/ اجرای نماینده ایران در رشته حفظ

چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در بخش آقایان از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود و طی آن 12 شرکت‌کننده به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. در این روز نماینده کشورمان در رشته حفظ کل نیز به روی جایگاه خواهد رفت.

برنامه چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن / اجرای نماینده ایران در رشته حفظ

به گزارش ایکنا، چهارمین روز مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در بخش آقایان از بعدازظهر امروز 30 بهمن‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز می‌شود و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت.

در این روز 12 قاری، مرتل و حافظ کل قرآن کریم در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان رقابت خود را برگزار می‌کنند و بعد از آن فینالیست‌های دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم مشخص خواهد شد. مرحله فینال مسابقات در این دو رشته نیز بعدازظهر روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. 

روز چهارم مسابقات با اجرای امیرحسین رحمتی، قاری بین‌المللی کشورمان به عنوان قاری افتخاری آغاز می‌شود. در ادامه چهار شرکت‌کننده بخش دانش‌آموزی به روی جایگاه می‌روند که شامل فدحیل بین صبران از کشور مالزی در رشته حفظ کل قرآن، باکارمحمدابو از کشور پاکستان در رشته قرائت تحقیق، محمدالصادق الکشباطی از کشور تونس در رشته حفظ کل و آچ فائز فیکری از کشور اندونزی در رشته حفظ کل  به روی جایگاه می‌روند.

بر اساس گزارش ایکنا در ادامه مسابقات این روز نوبت به شرکت‌کنندگان بخش بزرگسالان می‌رسد. در این بخش و تا قبل از اذان مغرب امیدرضا رحیمی از ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم، عبدالله زهیر هادی از کشور عراق در رشته قرائت تحقیق و مالک بن قاسم بن عبدالله از کشور تونس در رشته حفظ کل قرآن کریم به روی جایگاه می‌روند.

در ادامه مسابقات این روز و بعد از اذان مغرب ایمن رضوان از کشور مالزی در رشته قرائت، حذیفه قریشی از کشور الجزایر در رشته حفظ کل، محمد سدید از کشور سنگاپور در رشته قرائت تحقیق، یاسرالاحمد از کشور سوریه در رشته حفظ کل و مصطفی علی از کشور هلند در رشته قرائت به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. 

امروز علاوه بر مسابقات سه قاری بین‌‌المللی نیز به عنوان قاری افتخاری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. بر اساس برنامه اعلام شده قاری افتخاری مراسم آغازین رقابت‌های این روز امیرحسین رحمتی است، قاری اذانگاهی جواد پناهی و قاری پایانی مسابقات نیز حمیدرضا احمدی‌وفا خواهد بود. 

در این روز همچنین گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی اثنی عشر خوزستان و گروه محمدرسول‌الله(ص) بسیج سپاه تهران بزرگ نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت. 

انتهای پیام
captcha