آخرین مهلت شرکت در سومین مسابقات «مشکات»
کد خبر: 4200692
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

آخرین مهلت شرکت در سومین مسابقات «مشکات»

آخرین مهلت ارسال اثر به سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات تا پایان ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است و بنا به اعلام دبیرخانه این مسابقات آثاری که بعد از این تاریخ دریافت شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

به گزارش ایکنا، «سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش مردمی» به منظور نشر معارف قرآن کریم و تحکیم اتحاد امت اسلامی و همچنین تکریم قاریان و حافظان جهان اسلام، طی بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی از سوی مؤسسه پیروان مشکات قرآن و عترت با همکاری و تعامل آستان قدس رضوی آغاز شد.

داوطلبان برای شرکت در این مسابقه لازم است، پس از ثبت‌نام و تکمیل مشخصات فیلم، قرائت خود را از آیات مربوطه ضبط و در سایت مسابقات به نشانی MQMeshkat.com بارگذاری کنند.

آخرین مهلت ارسال اثر در این مسابقات تا پایان ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است و بنا به اعلام دبیرخانه این مسابقات آثاری که بعد از این تاریخ دریافت شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

در صورتی که امکان بارگذاری از طریق سایت مسابقات امکان‌پذیر نبود، می‌توانید فیلم خود را به شماره ۰۹۰۰۱۶۸۰۰۱۶ (با آی دی MQMeshkat) در پیام‌رسان ایتا ارسال کنید.

جوایز این دوره از مسابقات برای نفر اول هر رشته ۱۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، اما از نفر سوم تا هفتم هم هر کدام ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقات می‌توانند به سایت دبیرخانه این مسابقه به نشانی www.MQMeshkat.ir و صفحه ایتا آن به نشانی mqmeshkat_ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha