اجرای زهرا عباسی در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن
کد خبر: 4200498
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

اجرای زهرا عباسی در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن

نماینده کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن صبح امروز 29 بهمن‌ماه به پنج سوال هیئت داوران پاسخ داد.

اجرای زهرا عباسی در مسابقات بین‌المللی قرآن اردنبه گزارش ایکنا، زهرا عباسی، نماینده کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن صبح امروز 29 بهمن ماه با حضور در جایگاه متسابقان به سوالات هیئت داوران پاسخ داد.

وی در زمان اجرای خود به پنج سوال یک‌صفحه‌ای پاسخ داد، اجرای او بدون تذکر از سوی هیئت داوران همراه بود و به نظر می‌رسد نمره کامل حسن حفظ را دریافت کند.

این حافظ کل قرآن کریم روز پنجشنبه 26 بهمن‌ماه عازم امان پایتخت اردن شد، مسابقات اردن از روز 28 بهمن‌ماه آغاز شده و تا سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات از روز گذشته 28 بهمن‌ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و در همان روز چهار شرکت‌کننده از کشورهای نیجریه، عراق، اندونزی و روسیه به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند.

امروز که روز دوم این مسابقات است نیز در نوبت صبح نمایندگان کشورهای فلسطین، ایران، کویت، مالزی، کامرون، لبنان و عراق به اجرای برنامه پرداختند.اجرای زهرا عباسیان در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن

هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن در رشته حفظ کل قرآن کریم و با حضور ۴۰ کشور برگزار می‌شود. از جمله مهم‌ترین رقبای نماینده کشورمان در این رویداد می‌توان به نمایندگان کشورهای روسیه، امریکا، ترکیه، اردن، عراق، کامرون، لیبی، الجزائر، مصر، لبنان، چاد، غنا، سوریه و ازبکستان اشاره کرد.

زهرا عباسی با 20 سال سن یکی از جوان‌ترین نمایندگان کشورمان در این مسابقات خواهد بود، وی در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عرب در دانشگاه تهران است.

این حافظ کل سال گذشته در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان موفق به دریافت رتبه دوم رشته حفظ کل شد و بر اساس قانون به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قرآن بانوان در اردن معرفی شد. این حافظ کل قرآن امسال نیز در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن رتبه پنجم را به دست آورد. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کریم غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۹
0
0
سلام بر فرشته خداوند در روی زمین زهرا خانم عباسی خواهر زاده عزیزم خدارو شکر عزیز دایی
captcha