مراسم معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری اعلام شد
کد خبر: 4200274
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

مراسم معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری اعلام شد

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۸ بهمن‌ماه تا چهارم اسفندماه اعلام شد و این محافل معارفی هر شب از شبکه قرآن به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

مراسم معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاریبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه تا جمعه، چهارم اسفندماه همزمان با سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان از سوی روابط‌ عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مناجات سحر حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با نوای محمد تاجیک، سه‌شنبه با نوای مهدی جوشقانی، چهارشنبه با نوای مهدی جوشقانی و سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه در قالب مناجات سحر و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام خورشیدی و جمعه مناجات سحر با نوای حجت‌الاسلام خورشیدی سخنرانی توسط حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر محسنی و قرائت دعای ندبه با نوای احمد خلف‌زاده برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام زین‌العابدین بیگدلی، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام امیرحسین ایمانی مقدم، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی و مداحی یوسفی، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی خوش‌نظر برگزار خواهد شد.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام صالح‌پور، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام رضوی همدانی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی کلاته و مداحی سیدمحمد اعتماد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی‌زاده و مداحی جواد ابوالقاسمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی و قرائت زیارت آل یاسین با صدای میثم طاهری برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سیدحسین آقامیری و محمد میرزامحمدی و از سه‌شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با مداحی علی حبیب‌زاده، مهدی سلحشور و غلامرضازاده برگزار و هر شب از شبکه قرآن به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود، پنجشنبه‌ شب دعای کمیل با نوای غلامرضازاده و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha