600 دانشجوی دانشگاه لرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌‏شوند
کد خبر: 4200267
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
اسفندماه امسال

600 دانشجوی دانشگاه لرستان به اردوی راهیان نور اعزام می‌‏شوند

رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی لرستان از اعزام 600 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه لرستان طی اسفندماه امسال را به اردوی راهیان‌ نور دانشجویی خبر داد.

نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر اردوی راهیان‌نور دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر اردوی راهیان‌ نور دانشجویان دختر دانشگاه لرستان عصر جمعه، 27 بهمن‌ماه در دفتر مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان وابسته به معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با حضور علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی، مهدی امید، معاون مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و محمد بسحاک، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست درباره راهکارهای هرچه بهتر برگزار شدن اردوی راهیان نور دانشجویان دختر، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علی نظری، رئیس قرارگاه شهید علم‌الهدی استان لرستان در این نشست گفت: در سال‌ جاری، دانشگاه لرستان تعداد 600 دانشجوی دختر و پسر را به اردوی راهیان‌ نور دانشجویی اعزام می‌کند.

وی افزود: اسفندماه هر سال اردوی‌های دانشجویی راهیان نور برگزار می‌شوند و دانشجویان، راهی سرزمین‌های عملیاتی می‌شوند که در دوران دفاع مقدس به مدت هشت سال محل ایثار، مجاهدت و شهادت بودند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمن بعثی و حامیان استکباری‌اش درنیاید.

انتهای پیام
captcha