ابتکار اوقاف کردستان در مردمی‌سازی مدیریت موقوفات قابل تقدیر است
کد خبر: 4199503
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

ابتکار اوقاف کردستان در مردمی‌سازی مدیریت موقوفات قابل تقدیر است

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی اوقاف را یک دستگاه با ظرفیت‌های بالا برای خدمت رسانی و بهره‌مندی از مدیریت مردمی در امور اجرایی دانست .

نشست مردمی‌سازی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدصادق صادقی، دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی امروز، 23 بهمن در نشست مردمی‌سازی اوقاف و امور خیریه استان کردستان انقلاب اسلامی را یک انقلاب مردمی دانست و گفت: مردم در دوران انقلاب همواره پشتوانه امام راحل بودند و فرش قرمز انقلاب اسلامی خون شهیدانی بود که پای اعتقادات و ارزش‌های اسلامی خود ایستادند.

وی با اشاره به تأکید همیشگی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به امر مردمی‌سازی و خصوصی‌سازی افزود: هرکجا فرمانی از رهبری آمد مردم در صف اول قرار گرفتند و برهمین اساس اگر در دوران جنگ پشتوانه مردمی نبود هیچگاه پیروزی حاصل نمی‌شد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی بیان کرد: در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله  و کرونا می‌بینید که مردم چطور در صحنه خدمت حاضر می‌شوند و نقششان را همواره به عنوان صاحبان اصلی این مرزو بوم ایفا کرده‌اند.

وی تصدی‌گری  افراطی را یک آسیب برای جامعه دانست و گفت: مردم باید نقش خود را در  جامعه به خوبی ایفا کنند و نباید در همه امور وظایف را به دولت واگذار کنید از طرفی نهادها هم باید در امر تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری از ظرفیت مردم بهره‌مند شوند.

صادقی اقدامات اوقاف در واگذاری مدیریت موقوفات به امناء در شهرستان‌های مختلف را قابل تقدیر دانست و افزود: اوقاف در سه زمینه موقوفات، مساجد و اماکن متبرکه و برنامه‌های قرآنی دارای ظرفیت‌های بیشماری برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در پایان گفت: امیدواریم مشکلات جامعه و مردم از اشتغال، درمان، حل گره‌های ترافیکی شهری با بهره‌مندی از ظرفیت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مردمی، واگذاری اجرای برنامه‌ها به خود مردم و نظارت عمومی بر فرایند مردمی‌سازی شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر خدمت‌رسانی این نهاد مقدس در استان کردستان باشیم.

انتهای پیام
captcha