مشارکت در انتخابات ضامن و نگهدارنده انقلاب است
کد خبر: 4199337
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
رئیس جهاددانشگاهی قم:

مشارکت در انتخابات ضامن و نگهدارنده انقلاب است

حامد حیاتی با اشاره به اینکه با انتخاب اصلح و روی کار آمدن افراد صالح زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مشارکت در انتخابات ضامن و نگهدارنده انقلاب و امنیت جمهوری اسلامی ایران است.

حامد حیاتی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قمحامد حیاتی، رئیس جهاد‌دانشگاهی واحد استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که مشارکت در انتخابات را ضامن و نگهدارنده انقلاب و امنیت دانستند، اظهار کرد: رابطه طرفینی مشارکت حداکثری در انتخابات با امنیت و اقتدار ملی یک رابطه مستقیم است، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتدار و امنیت ملی در گرو حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی ضمن تأکید بر لزوم حضور پرشور تمام آحاد مردم پای صندوق‌های رأی، گفت: بعد از وقایع و اتفاقات سوریه مردم این کشور به این فهم رسیدند اگر بخواهند امنیت داشته باشند باید به‌صورت حداکثری در انتخابات مشارکت کنند و لذا در سال ۱۴۰۰ شاهد مشارکت 98 درصدی مردم سوریه در انتخابات کشورشان بودیم؛ این اتفاق یک شاهد مثال عینی برای ماست. 

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین ببرد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص).

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که نزدیک به قله هستیم و باید استقامت کنیم، نکته مهم دیگر در عرصه انتخابات انتخاب فرد اصلح است؛ ما باید برای ظهور امام زمان(عج) با روی کار آمدن افراد صالح زمینه‌سازی کنیم.

حیاتی با بیان اینکه مأموریت انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور است و یکی از ارکان این زمینه‌سازی روی کار آمدن افراد صالح است، گفت: همان‌طور که امام خمینی(ره) فرمودند نباید انقلاب اسلامی به دست نااهلان و افرادی که محرم انقلاب نیستند، بیفتد. بنابراین، لازم است افراد صالحی را انتخاب کنیم که زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) و در برنامه‌ها و آرمان‌های انقلاب متعهد و متخصص باشند، این وظیفه ما مردم است که درست انتخاب کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: امیدواریم در انتخابات 11 اسفندماه و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شاهد مشارکت و حضور حداکثری باشیم، چراکه قطعاً این خود مردم هستند که از آثار و برکات این حضور منتفع خواهند شد.

گفت‌وگو از علی حسینی

انتهای پیام
captcha