ثبت‌نام دومین دوره مسابقات قرآن «جنات» اهواز آغاز شد
کد خبر: 4198918
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
ویژه مساجد اهواز

ثبت‌نام دومین دوره مسابقات قرآن «جنات» اهواز آغاز شد

ثبت‌نام دومین دوره مسابقات قرآن «جنات» ویژه مساجد و پایگاه‌های قرآنی اهواز آغاز شد.

مسابقات قرآن «جنات» اهوازعدنان ساعدی، کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری مسابقات قرآنی «جنات» ویژه مساجد و پایگاه‌های قرآنی اهواز خبر داد و گفت: دومین دوره مسابقات «جنات» در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود. با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی و تعامل و ارتباط مساجد با یکدیگر و تشکیل جلسات و مسابقات قرآنی بین آنها، این مسابقات از سال گذشته در بین مساجد اهواز آغاز شد.

وی با بیان اینکه هدف از این رویداد قرآنی ترغیب نوجوانان و جوانان به عرصه قرآن کریم است، افزود: رشته‌های این مسابقه برای رده سنی زیر 16 سال، شامل تحقیق، تلاوت تقلیدی، ترتیل سوره‌های یس، واقعه، جزء 30، حفظ 15 سوره، 25 سوره، جزء 30، اذان و مکبری است.

ساعدی ادامه داد: رشته‌های مسابقه برای رده سنی بالای 16 سال نیز عبارت از تحقیق، ترتیل، حفظ 20 جزء، 10 جزء، 5 جزء، 3 جزء و حفظ کل، اذان و دعاخوانی است. 

کارشناس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات 27 بهمن است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به ائمه جماعات مساجد خود مراجعه کنند. 
انتهای پیام
captcha