«حضور مردم» بقای انقلاب اسلامی را به ارمغان می‌آورد
کد خبر: 4197355
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

«حضور مردم» بقای انقلاب اسلامی را به ارمغان می‌آورد

سردار معروفی با بیان اینکه پیامبر(ص) برای حفاظت از اسلام سپاهی از مردم تشکیل دادند، گفت: امام خمینی(ره) هم از حضور مردم برای بقای انقلاب اسلامی بهره‌ بردند و سرنوشت انقلاب اسلامی را به دست مردم سپردند.

حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش ایکنا از گلستان حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی(ره) که امروز، 12 بهمن ماه در فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان برگزار شد، گفت: شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشئت گرفته از حکومت اسلامی پیامبر اکرم(ص) است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بزرگ‌ترین حادثه تاریخی بشریت را بعثت نبی مکرم اسلام(ص) دانست و افزود: شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از تعالیم وحی و نشئت گرفته از حکومت اسلامی پیامبر اکرم(ص) است.

معروفی با بیان اینکه امام راحل(ره) بعد از 15 سال تلاش و دوری از وطن، حکومت اسلامی را جایگزین یک حکمرانی سلطنتی با قدمت 2 هزار و 500 ساله کرد، اظهار کرد: همانطور که حضرت محمد(ص) برای حفاظت از اسلام سپاهی از مردم تشکیل دادند، لذا امام خمینی(ره) هم از حضور مردم برای بقای انقلاب اسلامی بهره‌ بردند و سرنوشت انقلاب اسلامی را به دست مردم سپردند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید با خدمت به مردم، امید را در جامعه زنده کنند، تصریح کرد: مردم ما همواره در صحنه‌های حساس هوشیارانه عمل کردند، لذا در جنگ شناختی_ادراکی امروز که پیچیده‎‌تر از جنگ سخت دیروز است باید از تمام قوا برای مقابله با دشمن استفاده کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین مشارکت حداکثری در انتخابات را امری ضروری برشمرد و گفت: در حال حاضر زمان قهر با صندوق رأی نبوده و انتخاب فرد اصلح زمینه‌ساز حل مشکلات جامعه است.

انتهای پیام
captcha