راه نجات ملت ایران، حضور حداکثری در انتخابات است
کد خبر: 4197329
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
امام جمعه خراسان جنوبی:

راه نجات ملت ایران، حضور حداکثری در انتخابات است

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور در انتخابات، راه نجات ملت ایران است.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی امروز پنجشنبه ۱۲ بهمن در دیدار استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان که همزمان با نخستین روز دهه فجر انجام شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و 27 رجب روز بعثت پیامبر اسلام، بیان کرد: تنها راه نجات، رشد و تمدن سازی، عمل به رهنمودهای انبیای الهی برای تربیت انسان است.

وی با اشاره به اینکه هر انسانی مسئول کار خود است، افزود: انسان ها از طریق  فطرت، عقل و شرع هدایت می‌شوند و کار دشمن ظلم و ستم است و برای ستمگر هیچ جایگاهی در سیستم دینی وجود ندارد.

عبادی بیان کرد: هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست و با پذیرفتن ولایت فقیه برای از بین بردن حکومت های ظالم و ستمگر باید اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جهان ظالم و ستمگر وجود دارد و در فلسطین به مردم غزه ظلم و ستم می‌شود، نشانگر آن است که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم، افزود: استعمار از ضعف موجود در بین مسلمانان برای ظلم و ستم بر آنها و به راه انداختن جنگ برای نابودی مسلمانان استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدایی در این زمینه، هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم و هرچند آرمان‌های انقلاب در دسترس ماست اما برای تحقق آن باید موانع موجود را از بین ببریم.

عبادی انتخابات را راه نجات ملت ایران و جامعه بشری دانست و هر جایی که در طول انقلاب براساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن عصبانیت دشمن از ملت ایران بوده است، تصریح کرد: انتظار این است که با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را در این زمینه ناامید کنیم تا دیگر دشمن به ملت ایران طمع نکند.

انتهای پیام
captcha