مسابقات قرآنی «امت واحده» ویژه اتباع ایران در قم برگزار می‎‌شود
کد خبر: 4197141
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

مسابقات قرآنی «امت واحده» ویژه اتباع ایران در قم برگزار می‎‌شود

مسابقات قرآنی «امت واحده» در دو رشته حفظ و قرائت ویژه خواهران و برادران اتباع ساکن ایران در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنی «امت واحده»به گزارش ایکنا از قم، مسابقات قرآنی «امت واحده» در دو رشته حفظ و قرائت ویژه خواهران و برادران اتباع ساکن ایران در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در مقطع بالای ۱۶ سال در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء و قرائت تحقیق و ترتیل و شرکت‌کنندگان در مقطع زیرا ۱۶ سال در رشته‌های حفظ ۳، ۵ و ۱۰ جزء و ترتیل و تحقیق تقلیدی می‌توانند شرکت کنند.

این مسابقات به‌منظور افزایش انگیزه و مهارت‌های قرآنی اتباع ساکن ایران برای اولین‌بار در کشور به‌صورت کاملاً مجازی برگزار می‌شود و ثبت‌نام در مسابقه تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ و یا ارسال پیام به شناسه @quranhara در پیام‌رسان ایتا و همچنین از طریق لینک https://www.digisurvey.net/answers?sid=sNWU60WPMuRS4JwgCgjpcQ%3D%3D در این مسابقه ثبت‌نام کنند و پس از راستی‌آزمایی در یک مرحله در روزهای ۹ و ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ با یکدیگر به رقابت بپردازند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و ضوابط مسابقه می‌توانند به سایت https://qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha