ایجاد شبکه‌سازی برای گسترش فرهنگ امری ضروری است
کد خبر: 4195775
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی:

ایجاد شبکه‌سازی برای گسترش فرهنگ امری ضروری است

علی سروری مجد گفت: اگر بخواهیم تاثیرگذار باشیم، باید شبکه‌سازی صورت گیرد. این شبکه‌سازی به منظور تشکیل گروهی آماده برای نظام جمهوری اسلامی است که بتوانیم فرهنگ را گسترش داده و تاثیرگذار عمل کنیم.

برای تاثیرگذاری باید شبکه‌ساز شویدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علی سروری مجد قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی، در چهارمین نشست مسئولان و نمایندگان استانی دفتر امور زنان و خانواده مشهد که با محوریت زنان، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی امروز، ۴ بهمن‌ماه در هتل نوین پلاس مشهد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)، اظهار کرد: اهالی مشهد عادت دارند برای گره‌گشایی از کارهای خود پارچه‌ای را به پنجره ضریح امام رضا(ع) گره می‌زنند. حال کار شما بانوان هم به پنجره فولاد مبارکه حضرت رضا(ع) گره خورده است که امروز در میزبانی از شما حاضر هستیم. این جمع باشکوهی که امروزه در خصوص زنان تشکیل شده است، به دلیل گره خوردن با ولایت است. 

وی ادامه داد: پیامر اکرم(ص) در خصوص دو نفر واژه پاره‌تن را بیان کرده‌اند که نفر اول آنها حضرت فاطمه زهرا(س) و نفر دوم امام رضا(ع) هستند. به جز این دو نفر در خصوص هیچ کدام از ائمه چنین واژه‌ای به کار نرفته است. فلذا با این تعابیر بهتر است که وجود خود را با امام رضا(ع) گره بزنیم و پیوندی ایجاد نماییم. 

سروری مجد بیان کرد: اگر بخواهیم تاثیرگذار باشیم، باید شبکه‌سازی صورت گیرد. این شبکه‌سازی به منظور تشکیل گروهی آماده برای نظام جمهوری اسلامی است که بتوانیم فرهنگ را گسترش داده و تاثیرگذار عمل کنیم. 

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خواهشمندم با تلاش و زیرکی خود در کار، شبکه‌سازی را به نحو احسن انجام دهید و مجموعه بانوان دانشگاه را بر سفره ولایت و نظام جمهوری اسلامی بیاورید.

انتهای پیام
captcha